{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måleure/Biltema
  • Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 27 Følgere: 26 Svar: 144
    #1   10. maj 2014 jeg ville ikke stole på dem til et seriøst projekt ihvertfald smiley hvis det bare er for udseendets skyld så er de sikkert fine nok men der er jo en grund til de rigtige ure koster omkring 600 kr stykket smiley de er ikke så præcise dem fra biltema og har heller ikke samme holdbarhed eller finish for den sags skyld smiley

• #2   10. maj 2014 Nej det har du nok ret i...
    - det de viser, er nok kun vejledende smiley

• #3   10. maj 2014 Vildledende.
    Et ur der ikke passer er ringere end et der ikke er der.

• #4   10. maj 2014 Jeg har olietempmåler, oliestandsmåle og vandtemps måler indbygget fra std i bilen....
    Men jeg vil gerne have:
    Olietryk, Amp måler, Voltmeter og udst. tempmåler, og måske sådan en måler til at måle luft/Benzin blanding(Den er dog kun for ''sjov''
    - Men er der nogen der har erfaring med om de kan det det skal, bare nogenlunde?

• #5   10. maj 2014 Hvad vil du dog med alle de målere på en alm bil?
    Selvfølgelig kan de nogenlunde de de skal. Men som f.eks trykmålere fra tema, er de altså bare ikke ligeså præcise. Byggekvaliteten er virkelig elendig, men giver da nogle vejledende tal.

• #6   10. maj 2014 alm og alm... Så alm er den heller ikke,
    Det er bare nogle tal man kan se på. det er jo rart nok af vide om batteriet lader som det skal, og det er også fint nok at kende olietemp, når man holder i kø i 40graders varme nede i Ungarn her til sommer..:)

• #7   10. maj 2014 du skal sku have et amp meter der vil noget vil du vil måle dit forbrug.. Med mindre der findes nogle smarte nogle der kan måle det udenom ledningen.. Ved at man kan få nogle håndholdte sådan.. men som ur, tror jeg sku ikk smiley

• #8   10. maj 2014 Vi bruger biltema ure i drifteren, og de virker fint..

• #9   10. maj 2014 Jeg har set så mange af de sølle langsomme ure der kan være +- 10 gr. fravigende i forhold til det rigtige.
    Tit er de svære at læse osv.

• #10   10. maj 2014 hvorfor ure?

Hvorfor ikke en 6" skærm med ur icon og de rigtige tal på..? Er da federe og virker bedre

• #11   10. maj 2014 Hmm....
    -- Nå men så kan de da sidde til pynt... hvis ikke de vil virke..
    Der skal lidt modificering til at instalere dem i kabinen,,, så kan de altid blive skiftet ud engang.

• #12   11. maj 2014 Jeg har et trykur og egt ur fra biltema. Trykuret viser o, 1 bar fejl Ift. Et kalibreret ur.
    Egt. Kan nogle gange være lidt bagud men ellers passer det ganske fint

• #14   11. maj 2014 WSU,
    Hvad er prisen for såadn et?
    - og hvor besværligt er sådan et at koble til, og kan min bil overhovedet det?
    -Pug Mi16 fra 89'

Kommentér på:
Måleure/Biltema

Annonce