{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Vitarationer i rattet/bilen med 125 Km/t+ {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg skriver, da jeg oplever vibrationer i bilen, når jeg overstiger de 125 Km/t.
Jeg vil prøve på at beskrive det bedst muligt, i håb om nogen muligvis ved, hvad det er der foregår.

- Da jeg kørte på motorvejen, opstod der rystelser i rattet da jeg nærmede mig de de 125 Km/t som kom forværres, jo hurtigere jeg køre. Rystelsen spredte sig til bilen generelt, kæresten fortalte mig om rystelser på passagerer sædet, samt ved fødderne. Jeg oplevede os rysteler i mit sæde, samt på koblings pedalen og bremsen. Speederen mærkede jeg reelt ikke noget ved, nu hvor jeg husker tilbage. - bagspejlet begyndte os at vibrere.

Jeg har oplevet en enkeltgang, her indenfor de sidste 2 uger, hvor problemet har været der, at hvis jeg slap rattet, vibrerer det ganske voldsomt.

Nogen gange, opstår dette efter Ca. 30/45 minutter, andre gange, med det samme jeg overstige de 125 km/t. Også er vibrationerne der konstant, med mindre, jeg sætter farten ned på de 110 km/t. Men hvis jeg nærmer mig de 125 km/t igen, gentager det hele sig igen med vibrationerne.

Jeg har fået hjulene afbalanceret og sporet. - samt, der er tjekket om hjulene / fælgerne skulle være beskadiget (dog virede mekanikeren ikke rigtig overbevisende ang. dæk og fælgerne)

Jeg kunne helt sikkert godt bruge noget hjælp ang. det her. - Hvis mekaniker stedet hos den aut. forhandler ikke kan udbedre fejlen, må jeg få dens endt på et andet værksted, på sælgers regning! - Det er ikke "just" betryggende at kører i en bil, hvor rattet & bilen har generelle vibrationer, og rattet kun forværres. - Kom gerne med inputs på hvad det kan være!

Bilen er en Opel Insignia 2009, 130 HK. 5 Dørs. Diesel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Vitarationer i rattet/bilen med 125 Km/t+
Kommentér på:
HJÆLP! Vitarationer i rattet/bilen med 125 Km/t+

Annonce