{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Klimaanlæg driller e36 {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Har en e36 med klima. Det hele startede med at nu ville jeg igang med og bruge mit A/C og det virkede ikke. Tog så en smut til quickpot for og få lavet et A/C service med sporemiddel og væske osv. Det hjalp ikke på problemet, og de sagde de ikke kunne hjælpe yderligere. Jeg tog hjem og ville tjekke om kompressoren fungere, og det gør den når jeg laver en lus. Nu har jeg opdaget at når jeg bruger almindelig varm og kold luft så fungere det som enten fuld varme eller fuld kulde(dog uden A/C). Den køre fint op og ned i blæsehastighed. Og selve det digitale klima kontrol virker umiddelbart da jeg kan høre den reagere og der kommer en reation fra nogle spjæld inde i luftkanaletne og den lyser grøn når jeg trykker på knapperne.

Hvad tænker i der kan være problemet? Vandventilen er en af de ting jeg tænker, men den har jo som så ikke forbindelse til a/c kredsen? Sidder der eventuelt en føler der måler temperaturen i kabinen som evt kan være skyld i problemet?

Mvh kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klimaanlæg driller e36
  • #1   19. maj 2014 Har intet med temp følere at gøre i kabinen

    Det kan skyldes - trykføleren på trykrør er defekt så laver den ingen kredsløb til styreboks/relæ og derved aktivere den ikke kompressor start med at kontrollere den eftersom den er alt afgørende for at starte elkredsen op


  • #2   20. maj 2014 Ok... Tak så prøver jeg og få den skiftet. Men kan det os forklare mit kold/varm problem?

Kommentér på:
Klimaanlæg driller e36

Annonce