{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan 200SX HJÆLP??
  • #1   20. maj 2014 og du er sikker på det er fordi den ikke gnister siden det er det eneste du har tjekket?? hvis den mangler kompression vil den jo heller ik tænde på den..

  • #2   20. maj 2014 Lav en kompressionstest som nr. 1

  • #3   21. maj 2014 Kompressionstest er lavet, og kammer 1 er faktisk den der har bedst kompression

  • #4   21. maj 2014 Og du sikker på den får benzin? Og du har prøvet at bytte om på de tændspole og se om der er forskel? Hvis ja så ville jeg sige du skal have et nyt tænding modul har prøvet et det samme med min gamle den fik benzin og lave gnist på alle sammen men lige så snart der kom benzin på tændrør så kunne den ikke lave gnist mere da den åbenbart var halvt defekt hehe

  • #5   21. maj 2014 Crazy supra mk3 - mange tak for dit svar smiley
    Har prøvet at bytte rundt og det virker fint på de andre.
    Fik også afvide af Turbomotor.dk at det var tændingsmodulet og der sidder derfor helt nyt på.
    Nogle ideer til hvad det så kan være? smiley


  • #6   21. maj 2014 har den kunne køre ? og du helt sikker på de alle sammen får benzin ? fordi hvis den har kompression og laver gnist og får benzin så skal den starte med mindre at tandrem sidder forkert eller tændingen ikke er indstilt rigtigt ?

  • #7   21. maj 2014 Den vil gerne starte, den vil bare ikke køre på 1 cylinder smiley
    Den kunne køre tidligere men efter et besøg hvor den stod i tomgang ca. 5 min. satte den ud og derefter har den kun ville gå på 3 cylindre


  • #8   21. maj 2014 ok så vil jeg sige at det må være noget med benzinen ? fordi så er motoren jo taktet rigtigt altså tandrem og tænding står rigtigt så er der kun benzin tilbage... nu kan jeg ikke huske hvor nemt de er at komme til men ellers mål om der kommer størm til dysen hvis der gør så byt den om med en af de andre og så se om den begynder at køre

  • #9   21. maj 2014 Det prøver vi smiley

  • Henrik I
    Henrik I Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #10   21. maj 2014 som crazy supra siger tjek at strømmen derud til er som den skal være, i kan smide startkabler på fra en anden bil for at være sikker på generatoren ikke er færdig ( har lige været det igennem med min s13 for lav strøm giver mange små problemer!) kig efter om der er en revne i tændspolen da den kan sende gnisten ud i blokken( de gamle tændspoler har det med at flække) håber noget af det hjælper smiley

  • #12   22. maj 2014 Mange tak for hjælpen alle sammen smiley
    Den render nu på alle 4 cylindre, det viste sig at være en løs forbindelse eller mangel på stel til 1. Cylinder..
    Nu går den lidt ujævnt i tomgang, men håber den bare skal ud og køre noget igen
    Har lagt video ud på min profil af tomgangen, hvis i måske kan spotte fejlen


Kommentér på:
Nissan 200SX HJÆLP??

Annonce