{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Polo 6N Lysrelæ?? {{forumTopicSubject}}

Poloen vil ikke bruge fjernlys,
- Når jeg sætter lyskontanket over på Trin 3 (Kørelys)
Så er der alm kørelys på, men hvis jeg trækker tilbage på den arm, som aktivere fjernlys, så bruger den kun fjernlys, så længe jeg holder kontankten, og når jeg slipper, så går den tilbage på alm kørelys...
Er der et lysrelæ nogen steder, eller sidder det oppe i den arm?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo 6N Lysrelæ??
  • kda k
    kda k Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 9 Følgere: 10 Svar: 40
    #1   23. maj 2014 Det du beskriver er helt normalt. Fjernlys virker kun når du drejer lyskontakten om på nærlys så kan du skifte til fjernlys ved hjælp af armen. smiley nej der sider intet relæ i armen

• #2   23. maj 2014 Jeg er lidt ringe til at formulere mig,,,
    - hvis jeg trækker den arm til mig, så lyser fjernlys, MEN, når jeg slipper den, så slukker det igen... altså... den bliver ikke på fjernlys, som den skal..

• #3   23. maj 2014 Normalt, så trækker man den arm til sig, og så tænder fjernlys,,, og hvis man så trækker den til sig igen, så slukker fjernlys,,
    - Men det er ikke tilfælde,

• #4   23. maj 2014 Så der er noget galt med mit fjernlys... jeg ved bare ikke hvad?
    Er den arm, måske gået i stykekr, elelr er der noget andet?

• Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 18
    #5   23. maj 2014 Skal du ikke skubbe armen frem for at holde fjernlyset tændt..?

• #6   23. maj 2014 Det kan den ikke,
    Men jeg ved det, Det har aldrig virket,

• kda k
    kda k Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 9 Følgere: 10 Svar: 40
    #7   23. maj 2014 Normalt trækker man i armen og skal man skifte fra fjern til nærlys eller omvendt så trækker man igen , armen skubbes ikke frem i en 6n og er lyskontakten drejet helt i bund mod uret (kørelys) virker det som beskrevet drejer du den helt i bund med uret kan du skifte ml nær og fjernlys , virker det ikke sådan er det sansynligvis bundstykket i tændingslåsen der er defekt

• #8   23. maj 2014 Nå, jamen så må jeg jo ha skiftet det bundstykke... Tak for hjælpen...

• #9   23. maj 2014 der forefindes formodentligt et fjernlys relæ se ved dine sikringer

• #10   23. maj 2014 Det gør der ikke, Casper,
    - smiley

Kommentér på:
Polo 6N Lysrelæ??

Annonce