{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Benita P
Benita P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Startproblem når bilen er varm {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri

Håber I kan hjælpe mig.
Har et problem med vores bil som er opstået for omkring 14 dage siden. Bilen kan finde på at gå i stå og ikke vil starte igen ved kørsel og hvis man eksempelvis er parkeret for en kort periode. Den har gjort det flere gange nu så jeg er begyndt at se et "system" i det - den vil IKKE starte når den er varm (90 grader). Den skal køle helt af inden den vil starte igen og starter så uden problemer.

Det kan være korte ture, lange ture.... når den rammer de 90 grader er der en risiko for at den stopper. Det er kun sket når vi er nede i fart eksempelvis i et lyskryds eller når vi skal dreje.

Der er startspærre men den blinker ikke af mig. Når jeg drejer nøglen klikker den (relæ 167 er lige skiftet til et helt nyt) og starteren tørner også den kommer bare ikke igang andet den er helt kold.

En mekaniker har tjekket at den lader og nævnte at det kunne være bundstykket uden at have tjekket bilen da der ikke var tid. Kører til mekaniker i morgen (mandag) men vil gerne læse jeres bud på det.

Har læst lidt om temperaturføler etc. Gad vide om den kan være defekt?

Er der en forbindelse mellem et defekt bundstykke og temperaturen?

For lige at opsummere så har den ikke ville starte før den er kølet helt ned og jeg vil rigtig gerne høre nogle bud på hvad det kan være.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startproblem når bilen er varm
Kommentér på:
Startproblem når bilen er varm

Annonce