598 visninger
|
Oprettet:
AP Gevind Golf IV {{forumTopicSubject}}
Hej
Er der nogle tips til en AP gevind undervogn på en golf4, har fundet ud af at de forreste bumpstop skal fjernes for at sænke godt i for, men døjer stadig med at den er for hård i bag, den er justeret i bund, men syntes den er for hård :S
andre der har disse problemer, eller har ider til hvordan man kan forbedre undervognen så det fungere super
mener nogle skifter til FK fjedre kan det passe ??
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
sep 2003
Følger: 65 Følgere: 61 Biler: 4 Emner: 86 Svar: 909
Du har ikke ændret på tingene for at din køre som den gør ? eller er den bare kastet på og sat i kælder som min også er ?
Er der frame cut på din ? for det er da det næste der skal ske hvis den skal være lavere
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
Jeg har ingen bumpstop, ingen komfort fjedre, kun 1 møtrik foran, R32 stabilisator og kødben, ingen justering i bag, ingen gummi klodser på fjederen, ingen stødpude eller kappe på støddæmperen.
Ingen notch, så hellere skifte aksel noget oftere.
sep 2003
har stødpuder- i bag men ja det kan være de skal modificeres mere så, har overvejert at flytte min dæmper længere ned i bag, for at se om det kan give lidt extra dæmpning.
PS de bagerste fjedre har du en skål - en gumme klods i mellem der ? på den version jeg har sidder fjederen bare direkte mod vanger, og den kan sagtens flytte sig i vangen, som om selve fjederens indre diameter er for stor i forhold til den styre tap, kegle der er i vangen til at styre med ?
sep 2003
http://www.krogslund.dk/CropUp/800x600P/reservedele/billeder/source/0822012.jpg
Fjedergummiindlæg :S Må have købt 2 i morgen
AP Gevind Golf IV