{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.473 visninger | Oprettet:

Hydralik/servo pumpe i lupo 3L {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg fandt ud af at jeg havde servo på min bil, men den virkede bare ikke, så jeg valgte at prøve at smide noget olie på den for at se om den så ville virke, det har bare resulteret i at den har skudt alt olien ud for oven selv om jeg har kørt den frem og tilbage i yder positionerne. Når jeg så slipper rattet ( som ikke er blevet lettere) Så står pumpen og køre i intervaller og det er der den skyder olien ud. Er det en defekt pumpe eller har jeg gjort noget forkert?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hydralik/servo pumpe i lupo 3L
  • #1   15. jun 2014 Den pumpe er til gearskifte og kobling..... Hvis der er servo på en 3L er det elektrisk på ratstammen..... smiley

• #2   15. jun 2014 Så for satan. Håber ikke jeg har ødelagt den så. købte noget Hydralik olie til den og fyldte på,

Fik bare at vide det var til servoen også og det ser da også ud som om der gik et par slanger ned til tandstangen men ikke noget jeg er helt sikker på

• #3   15. jun 2014 Og når jeg drejede rattet søkkede den også, men når jeg satte den i 0 pos så skød den olien ud

• #5   15. jun 2014 Er det oliebeholderen i motorrummet i højre side, hvor der ved siden af sidder en hydraulik accumulator ( metal kugle), Du har fyldt olie på. Er det beholderen til bilens hydraulik station. den bruges til gearskift og kobling. Det er en special olie der skal bruges og beholderen tømmes for olie når stationen arbejder. olieniveauet checkes på følgende måde.
    motor stoppet og dørene lukket, akkumulatorer løsnes og drejes ca 1 - 2 omgange mod uret. derved tømmes akkumulatorer for olie, der løber retur til oliebeholderen, dækslet fjernes og olie niveau skal være til underkant af påfyldnings hul. derefter spændes akkumulatorer igen døren åbnes og stationen starter med at oparbejde olietryk.

• #6   15. jun 2014 og der stod jeg af, jeg har bare fyld lidt på og så skød den det ud igen. Det er noget hydralik væske jeg fik at vide var til Lupo 3l så håber da det er den

Men jeg ringer til vagtech i morgen og snakker med dem. for den skal lige have en grundindstilling og så kan de lige kigge på det med hydraliken for jeg ved intet om det kan jeg se smiley

Kommentér på:
Hydralik/servo pumpe i lupo 3L

Annonce