{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.713 visninger | Oprettet:

Problemer med at starte jeep grand cherokee {{forumTopicSubject}}

Hej bg!

Jeg har lige købt en jeep grand cherokee 3,1 td fra 12/2000 som ikke kan starte, vi er kommet frem til at der ikke kommer nået diesel ud af dysserne? Det når ned til pumpen men ikke videre ? Vi har lige skiftet pumpen i dag og det hjalp ligemeget smiley

Er der nogle venlige sjæle der kan/ vil hjælpe mig ?

Mvh kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med at starte jeep grand cherokee
  • #1   2. jul 2014 Nogen fejlkoder?

Evt en krumtaps sensor måske??

• #2   2. jul 2014 Jeg havde den nede hos automester og de sagde at alt så fint ud og at det nok var pumpen den var gal med. Bilen skriver ikke nået i displayet smiley

• #3   2. jul 2014 Ved du hvilken pumpe der sidder på den? Tænker jo det nemt kunne være magnetventilen der ikke åbner op og så kommer der ikke noget diesel ud af pumpen. Hvis den har sådan en burde den sidde på pumpen med et stik oven på med 2 ben i. Prøv og kortslut den og så se om den ikke starter

• #4   2. jul 2014 Det er en borch pumpe og ja der sidder sådan en lille en smiley prøver sku det i morgen! Tak smiley

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 4
    #5   3. jul 2014 Og du er sikker på det ikke er din startspærre der går ind? Hvis bilen starter i 1-2 sekunder og derefter går ud, så er det normalt på din model, startspærren der låser.
    Ellers ring til Ålborg dieselværksted (98181149) de er super hjælpsomme på dette område.
    Martin

• #6   3. jul 2014 Jeg prøver smiley tak

• #7   3. jul 2014 Gav det pote og kortslutte magnetventilen?

• #8   3. jul 2014 Nej det hjalp ikke smiley

• #9   3. jul 2014 Hvis du har diesel op til pumpen, har du så også diesel op til dyserne? Hvis du nu piller et dyserør af og kontrollere. Er der det har du et elektrisk problem, evt en krumtaps føler. Kommer der ikke diesel der op kan det kun være din pumpe eller magnetventilen set i mine øjne.

• #10   3. jul 2014 Der kommer diesel ned til pumpen og ud af returslangerne som sidder op under dysserne, men hvis den får lidt diesel start ned i indsugningen starter den og slukker med det samme igen smiley

• #11   4. jul 2014 Ja det gør den jo fordi laver en blanding sammen med luftstrømmen. Dit problem ligger i det elektriske system et sted da dine dyser ikke åbner op. De skal jo have en spænding fra din motorstyreenhed. Og hvis din motorstyreenhed ikke ved at din motor drejer rundt så giver den jo ikke noget signal ud til dyserne. Så du er næsten nødt til at have en tester på og få kontrolleret din krumtabsensor.

• #12   4. jul 2014 Jeg har bestilt en tester smiley

• #13   8. jul 2014 Så startede den !!! Det var krumtabsensoren den var gal med smiley men nu kan den hverken køre frem eller tilbage, og den holder ikke i tomgang så vi har sat nogle strips i klemme i speedometerkablet så den lige kan holde i tomgang på imellem 1000-1500 omdrigninger, men ellers kører den skide godt i motoren

Kommentér på:
Problemer med at starte jeep grand cherokee

Annonce