{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.546 visninger | Oprettet:

Bremseskiver skæve Peugeot 307 {{forumTopicSubject}}

Har problemer med kones bil bliver ved med at få skæve bremseskiver,

Skiverne er fra FTZ, mærket Brembo.
Skiverne er blevet skiftet engang blev skæve, anden gang drejet af er også blevet skæve..

Der går omkring en måned, så bliver de skæve, hver gang.

Jeg har prøvet at skifte:

Nav
Kaliber
styrekugle

Tjekket:

Bærekugle

Ekstra info:
Der er blevet skiftet bremseforstærker, da den er blevet bygge om fra 1.6 til 2.0. Den var anderledes, så bremserørene er blevet forlænget, og sat på forhåbentligt de rigtige steder. (ikke noget vi har fået lavet, bilen er købt sådan)

Hvis det er forkert monteret, kan det være problemet?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremseskiver skæve Peugeot 307
  • #1   5. jul 2014 Har du prøvet og købe org. Skiver og klodser?

• #2   5. jul 2014 Nej ikke endnu, ville prøve se om det ikke var noget andet. Så jeg ikke bare ødelægger et sæt originale skiver og klodser. Men igen ftz burde sku have ordenlige sager

• #3   5. jul 2014 Er ikke speciel imponeret af brembo bremsers kvalitet. Er heller ikke den store tilhænger af og dreje skiver. Der er forholdsvis stor chance for at de bliver skæve efter.

• #4   5. jul 2014 Okay, så må næste skridt være et par originale.

Hvad ville du mene i forhold til, at bremseforstærkere er skiftet, plus hvis der er noget der sidder forkert, altså venstre hjul på højre eksempelvis.? Kan det overhovet have noget at sige?

• #5   5. jul 2014 Det ville jeg gøre. Nej, det kan jeg ikke se skulle have nogen indvirkning. Det skal selvfølgelig være samlet rigtigt og alt skal glide frit. Nav skal renses for rust. Men det er nyt kan jeg se. Du må ikke smøre med fedt mellem nav og skive.

• #6   5. jul 2014 Det er det, jeg ved ikke om det er samlet rigtigt, ved bremserørene skulle forlænges da der blev skiftet motor og ledningsnet.

Men det må blive et par originale skiver, især nu hvor du siger brembo ikke altid er helt ok. Gik bare udfra FTZ produkter burde virke.

Men tak for hælpen.

Kommentér på:
Bremseskiver skæve Peugeot 307

Annonce