{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.578 visninger | Oprettet:

Kabine Blæser 406. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min kabine blæser virker ikke i min 406'er

Jeg har læst mig til at det skulle være blæser modstanden.

Men burde blæseren så ikke virker på fuld kraft? for det gør min ikke.

Men hvor sidder denne blæser modstand? Den skulle gerne sidde i nærheden af blæseren formoder jeg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kabine Blæser 406.
  • #1   6. jul 2014 Af med "gulvbekædningen" under handskerummet så sidder blæseren oppe bagved - den sidder med torx-skruer og er nemmest at komme til hvis du ligger på ryggen - så er det nemmest at se skruerne og komme til uden at få for meget hovedpine.

Jeg skiftede HELE enheden (både blæser og modstand) da jeg havde det til at ligge - ville ikke bøvle med at skrue i mere end bare hele enheden smiley

Men pas på når du skal ud igen - rejser du dig for hurtigt op, så løber blodet væk fra hovedet og du bliver lidt ør i bolden smiley

• #2   6. jul 2014 Blæsere har jeg fået ud, det var ikke noget problem, men ja man skal ik rejse sig hurtigt smiley

Har taget "skjollet" af blæseren, og syntes ikke at modstanden sad der inde, og blæseren virker hvis jeg sætter et 9V batteri direkte til den.

• #3   6. jul 2014 har rodet med en,der var det den elektriske del af tændingskontakten,får den strøm?

• #4   6. jul 2014 Det formoder jeg ikke den gør, i og med den ikke kører rundt, men det kan så vidt jeg ved lige så godt være blæser modstanden som ikke virker. Men den har jeg ikke haft held med at finde endnu.

De billeder jeg har fundet på nettet, der skulle blæsermodstanden sidde sammen med blæseren når man tager den ud, det gør den dog ikke.

Så nogle der ved hvor den sidder i en 409'er st.car årgang 2000

Kommentér på:
Kabine Blæser 406.

Annonce