{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

lime skørter {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået fat i et par billige sideskørter (næsten foræret).
Men men der hvor de skal skrues fast i bunden er alle plast holderne knækket på nær 2 i hver skørt så de kan kun skrues i de to steder.
Kunne man ikke lime dem i bunden også?og hvilken lim vil holde bedst og til rimelig penge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lime skørter
  • #1   6. jul 2014 rudelim! masser af det smiley

  • #2   6. jul 2014 Er 1 kombonent nok eller skal der hærder og aktivator til?

  • #3   6. jul 2014 ja alm 1 komponent rude lim er fint dog skal du give det noget grunder først ( rude primer) ellers er det ikke sikkert det bliver sidende og husk det fylder godt så pas på med mængden

  • #4   6. jul 2014 Ville kraftlim så ikke være nemmere det skulle ikke være nødvendig med primer

  • #5   6. jul 2014 Bruger du rudelime skal du prime det inden.. Det meste rudelim binder kun hvis du primer. Men jeg ville nok forslå rudelim:) Evt karosserilim. Det behøves der ikke primer til. Det skal bare grundes:)

  • #6   6. jul 2014 Kiggede lige i firma bilen og fandt noget montagelim jeg bruger til at lime alu facader og.det holder og der står det kan.bruges til soltag og karosseri så det bliver sku bare det for det koster gratis og kan det holde alufacader på.plads kan det også holde et bette sideskørt:-)

  • #7   6. jul 2014 Rudelim eller montage klæb, så er det bare at sætte afstands stykker i klemme mellem skørter og dørene, men husk at jo tykkere lag lim/klæb du bruger, jo længere tid tager det at afhærde.
    Men med et tyndt lag på et par millimeter, skal den bare stå med afstands stykker i ca 24 timer.
    Har lige lavet øvelsen på en Audi A4 jeg skulle sælge videre og det var bare 10-4


Kommentér på:
lime skørter

Annonce