{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.541 visninger | Oprettet:

Diagram/forklaring over tændingslås søges. {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer at lave nøgle fri tænding på min bil. Både fordi jeg har forskellige nøgler til dør og tænding ( totalt træls)... Og fordi mit bundstykke alligevel er ved at være dødt. Min tanke er så at droppe tændingslåsen helt, (men dog alligevel beholde mulighed for at til slå ratlås til)... (Det fixer jeg senere). Men hvad med de par ledninger det aktiveres på bundstykket før den, der går til startere., jeg formoder de er til benzin pumpe, lys og diverse andet. Men kan jeg bare føre dem sammen, og så smide en vipe kontakt mellem dem og batteriet (så vil kontakten også virke som slukknap for motoren) eller er der andet vigtigt man skal tá højde for? Håber på noget respons:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diagram/forklaring over tændingslås søges.
  • #3   10. jul 2014 det er en corsa a fra 91.... ingen startspærre her...

• #4   10. jul 2014 Det er lamt! Intet dækker forsikringsmæssigt, hvis den bliver stjålet mog det er ikke lovligt netop pga. af ratlåsen. Du må ikke kunne starte og køre bilen, men ratlåsen aktiveret selvsagt.

• #5   10. jul 2014 Polo doctor.... For det første ville forsikringen ikke dække et tyveri alligevel. Der er ingen kasko på, da Den ville koste mere pr år end bilens indkøbspris. Selv om jeg er elitebilist. Desuden tvivler jeg på at nogen i mit nabolag ville ku stjæle den, når jeg først er færdig med min ombygning. Men pyt. Du har nok ret i at ratlåsen vil være ulovlig hvis jeg flyttet tændingslåsen. Så på det punke, finder jeg nok en anden løsning.

Kommentér på:
Diagram/forklaring over tændingslås søges.

Annonce