{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift display sprog på VW golf 5
  • #1   14. jul 2014 Søg på kortet på vagcars.dk der er et kort over alle der er medlem der har vcds smiley og det vil da ikke koste mere en en 100 mand vil jeg tro smiley

• #2   14. jul 2014 Jeg tænkte om man kan betale sig til det hos forhandleren?

Når du nævner VCDS - kræver det at man selv tilslutter bilen med kabel og program der kan ændre sproget? er det stykke software man køber for 100kr.?

• #3   14. jul 2014 Det kan du godt betale forhandlern til, men så koster det så også 4-500kr smiley og vcds er der flere privatpersoner der har, og på vagcars.dk kan du finde dem der har det, og de plejer at tage 100-150kr for det, fik selv ændret det på min passat, da det var træls alt stod på tysk. Oprettede mig på vagcars og gik ind på kortet og fandt en med vcds tæt på mig, kontaktede ham og han skiftede sprog, og kodede nogle andre ting om. Men hvor er du fra? Det ville hjælpe lidt. Og vcds kan du godt købe med kabel og software, men det koster vidst 3-4-5000kr, så det kan ikke betale sig. Men er du fra Fyn, kender jeg en der kan hjælpe dig smiley

• #4   14. jul 2014 Tak for hkælpen emil.

Hvis du/I kenser nogen der kan omprogrammere sproget her i københavn må du/I gerne sige til.

Tusind tak for hjælpen smiley

• #6   21. aug 2014 Nikolaj det er i fører displayet, det som du findes foran rattet.

• #8   15. jul 2017 hej nicolaj

jeg har lige fået en eos fra 06 og vil også gerne ha skiftet til dansk eller engelsk sprog.
    men kan ikke få den til det på din måde.
    jeg har en trykknap forenden af viskerarmen, der både kan trykkes på foroven og forneden og en vippeknap til at justere robotvisker hastighed og en knap på undersiden, som kan skifte imellem div. oplysninger i info.

kan du evt. hjælpe mig igennem det??

mvh. dennis. j.

Kommentér på:
Skift display sprog på VW golf 5

Annonce