{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kølerblæser starter kun ved aktivering af klima.. hjææælp
  • #1   15. jul 2014 min fars audi 100 2.8 har nøjagtigt samme lorte problem, alle kontakter osv er blevet skiftet 2 gange, og da aircon er utæt virker blæseren kun et par måneder efter den er blevet fyldt op med freon..

Så der er blevet sat en lus på ved stikket til termostaten med en kontakt i kabinen, så virker det, spør mig ikke hvorfor det ikke virker gemmen termostat, hvis aircon ikke virker

• #2   15. jul 2014 Virker blæser hvis du giver den direkte strøm?
    Jeg har Octavia og det er to blæser, en til klima og en til motor .er det ikke på Audien også?
    Nogle biler har også en modul til at styre blæser ,som kan gå i stykker.

• #3   16. jul 2014 Hmm ja det ved jeg så ikke lige, min fars mekaniker sagde bare at ja det er jo audi så det skal være dyrt at rode i... Han kunne heller ikke give en forklaring på hvorfor det hjælper at luse den ved termostaten, selvom den er ny og virker, så virker den kun med aircon tændt og da det er utæt på audien og koster en plov at få fyld op gad den gamle ikke det mere., Men der er 2 blæsere i kølern på den som begge tænder NÅR der er fyldt op med freon, eller kun med lus og manuel kontakt til styring af blæserne. Ret indvikelet hvis du spør mig, 3 nye termostater tænder KUN HVIS DER ER FREON PÅ SYSTEMET OG ARICON ER AKTIVRET... Audi i en nøddeskal men det er jo en go bil så det må man leve med smiley årgangen her er en 93er smiley

• #4   19. jul 2014 vi fandt fejlen
    plus ledningen til thermokontakten var irret inde i afskærmningen

• #5   2. dec 2015 Sådan sgu!

Kommentér på:
kølerblæser starter kun ved aktivering af klima.. hjææælp

Annonce