1.022 visninger
|
Oprettet:
1.8 til 1.8 T - typiske fejl !? {{forumTopicSubject}}
Som overskriften forsøger at forklare, så har jeg haft kigge på en Golf 4 1.8 som har fået lagt en 1.8 T motor i.
Det er gået i gennemsyn og blevet registreret som konstruktiv ændringer så der er ikke bøvl på den front !
MEN er der noget som plejer at være et problem når man har været sådan noget igennem ? det er fordi jeg kan få den til en yderst fornuftig pris kontra udstyr osv. men magter bare ikke hvis det er noget som generalt giver problem, men hvis folk derude har gode erfaringer så lad mig endelig hører, ja det gælder selvfølgelig også til de negative erfaringer, kom med det
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 35 Biler: 4 Emner: 16 Svar: 56
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 35 Biler: 4 Emner: 16 Svar: 56
Men jeg ved at den har monteret en fartstrup styreboks, og i følge ejer så bruger den mere strøm end alm boks, så den lyser i lamp til strøm når den for noget at leve af, lyder det rigtig nok, eller hvad kan det være som gør at batteri lampen lyser, generator ved at dø ?
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.352
feb 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 82
kører selv med den
aug 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 470
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 35 Biler: 4 Emner: 16 Svar: 56
aug 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 470
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 35 Biler: 4 Emner: 16 Svar: 56
1.8 til 1.8 T - typiske fejl !?