{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.859 visninger | Oprettet:

Stig G
Stig G
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

BMW E46 320d fejl kode 4302 {{forumTopicSubject}}

Hej, er der nogen der kan hjælpe mig lidt her. Min bimmer er gået i nødprogram og jeg har haft tester på, som siger fejl: 4302 Delivery Control valve...? Det eneste jeg kan få det til at passe med er: Pressure regulating valve, som jeg så har skiftet... men det hjalp ikke. Jeg har målt stikket ud 9,2V og det ændre sig ikke selv om jeg river og trække og bukker ledningen. Så umiddelbart få ventilen spænding og ingen brud på ledning.. Så HJÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW E46 320d fejl kode 4302
  • #1   31. jul 2014 Kan være et stoppet dieselfilter, pumpe der ikke laver nok tryk, ...

• Stig G
    Stig G Tilmeldt:
    dec 2013

#2   1. aug 2014 Filteret er helt nyt skiftet for 2 mdr. siden. Når jeg har testen på ser det ud til den laver fint brændstofstryk også mens den kører.
    Fejlen har været der et par gange periodisk, men forsvundet efter bil blev slukket.
    Nu er den perment, jeg kan slette fejlen med tester, men i det øjeblik jeg starter sætter tænding på er fejlen der igen???

• #3   14. aug 2014 136 eller 150 model du har??

• Stig G
    Stig G Tilmeldt:
    dec 2013

#4   14. aug 2014 Det er en 150 HK. Den står ved auto G i Randers, og venter på jeg kommer hjem fra USA. Det var en fejl i motorstyrring! Det er et seriøst Bosch værksted, som kun kan anbefales.

Kommentér på:
BMW E46 320d fejl kode 4302

Annonce