{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

peter B
peter B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

mk4 gti {{forumTopicSubject}}

hejsa folkens. jeg står med et måske lille problem. mig golf 4 gti agu. opføre sig underligt når jeg sætter tæning på slår den en gnist på alle tændrørene. men når man starter på den er der ingen gnist. og andre tændrør er prøvet. krumtapsaksleføleren er skiftet. hvad kan dette skyldes ?? ingen sikringer er sprunget ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mk4 gti
  • #1   9. aug 2014 Slut trinnet der dårligt det som sidder i luftfilterkassen

• peter B
    peter B Tilmeldt:
    aug 2012

#2   9. aug 2014 Mener du at den kan tage gnisten fra dem alle 4 ??

• #3   10. aug 2014 Sluttrin styrer gnisten til slle så ja

• peter B
    peter B Tilmeldt:
    aug 2012

#4   10. aug 2014 Okay tak når jeg måler strømmet om til benzin pumpen i bag så er der ingen strøm der og heller ikke ved sikringen der om til ?? Det kan ikke være nået start spære der driller ?? smiley

• #5   10. aug 2014 du burde kunne høre pumpen køre når du åbner fører døren fx

• peter B
    peter B Tilmeldt:
    aug 2012

#6   10. aug 2014 Ja men når jeg måler om der er strøm der omme så er der ikke det og heller ikke i den sikring som der burde at være strøm i når der kæres på starterern og di ide er go med at det kunne være den men om det lige er det eller ej smiley

• #7   11. aug 2014 Husk pumpen stopper med at køre hvis ikke bilen starter og så vil du ikke kunne måle noget.

1. Er der udlæst fejlkoder?
    2. Har du skiftet knastaksel føler?
    - En del biler kan kører med en defekt knastaksel føler, men den kan ikke starte hvis føleren er defekt. Eks. du kommer kørrende og din knastaksel føler gå i stykker, bilen kører videre uden problemer. Når du så stoppen bilen kan den ikke starte igen!!!

Hvad var det du oplevede da bilen gik i stykker?

De med at den gnister når du sætter tænding på er ikke nødvændigvis noget problem. Når din motor styrring initialiserer udgangene, kan det foregå på en sådan måde at dine tændspoler fyrer en gnist af. Så det ville jeg nok ikke bruge så meget tid på at jagte lige til at begynde med.

Prøve lige at undersøge knast føleren.

/Steffen

• peter B
    peter B Tilmeldt:
    aug 2012

#8   11. aug 2014 Tak den har stået stille i et år det kunne køre da den blev sat hen. Og nu vil den bare ikke så fik jeg liv i den den anden dag og det stod i tomgang i ti minutter så gik den i stå og har ikke kunde få liv i den siden og ja ved godt at der ikke er strøm ved pumpen i hele tiden men der skal være strøm der når man sætter tæning på og indtil at pumpen har op bukket tryk smiley jeg roder lidt i om det kan være det skide start spære lort der laver et eller andet ??

Kommentér på:
mk4 gti

Annonce