{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.561 visninger | Oprettet:

Suzuki Grand Vitara. Nærlys mangler. Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Håber der er nogle der kan/gider hjælpe mig med mit problem.
Jeg har en Suzuki Grand Vitara fra 2002, med kørelys.
Men mit nærlys er holdt op med at virke, både som kørelys, og når jeg tænder det manuelt.
Positionslys og fjernlys virker som det skal.
Jeg har checket pærer og sikringer.
Relæer er en anden sag, jeg er skiftet to, men kan ikke finde kørelys relæet..
Hjælp modtages gerne, og brugbare råd udløser selvfølgelig en kold Tuborg.
Mvh. Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Grand Vitara. Nærlys mangler. Hjælp!
  • #1   21. aug 2014 Havde en med nøjagtigt samme problem. Det var et relæ der sidder mellem sæderne der var problemet. ..

• #2   22. mar 2015 Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg finder dette relæ? Kim H?

• Svend E C
    Svend E C Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #3   12. apr 2015 Har samme problem med årgang 2003. Værkstedet siger, at nogle ledninger under rattet er svedet og afisoleret. De siger, at hele instrumentbrættet skal afmonteres og ledningsnettet udskiftes. Det vil koste 10-15.000 kr. Jeg leder nu efter en billigere løsning og bruger foreløbig fjernlys som kørelys. Har du fået løst dit problem? Håber på hjælp. Jeg har haft problemer med trailerlys. Kan det tænkes, at det har givet kortslutning og er årsagen? Relæet mellem sæderne er jeg ikke bekendt med..

• #4   28. apr 2015 Hej Svend. Det var nærlys/kørelys relæet der var "brændt". Den sidder nede ved det håndtag til og åbne motorhjelmen. Jeg kørte også med fjernlys til sidst men pludselig var det også væk. Tror også der sker det samme ved det. Det er en sort boks til ca 1100 kr. Du kan nemt lugte hvis den er "brændt". Er heller ikke bekendt med et relæ mellem sæderne. Håber det kunne hjælpe.

Kommentér på:
Suzuki Grand Vitara. Nærlys mangler. Hjælp!

Annonce