{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

vw caddy bagskærme? hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Min bror og jeg er i gang med at renovere en gammel vw cadfy fra 92
Men vi er stødt på et problem det virker ikk rigtig til at bagskærme er til at finde har kigget på diverse sider og kigget lidt på google

Så håber på lidt hjælp her fra...

Mvh mike

Ps caddy'en er en mk1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw caddy bagskærme? hvor?
  • #1   11. sep 2014 Hvor stor en del af skærmen skal bruges?
    Har i evt. prøvet at kontakte VW direkte om de har/kan skaffe noget?
    Skiftede et par kanter på en mk1er for nogle år siden og selve kanten mener jeg blot var en almindelig Golf1 kant.


  • #2   11. sep 2014 Kanten passer fra en g1 men vi skal desværre lidt længere ud omkring 5-10 cm og det kommer nogle kontuere som gerne skulle forblive smiley riger til vw i dag men havde håbet man evt kunne finde et billigere alternativ

  • #3   12. sep 2014 Er konturene ikke nogenlunde magen til Golf1 i 3dørs? smiley
    Sommetider skal man ikke vente for meget med at ringe direkte til importøren osær VW.
    Til min Jetta Coupé manglede jeg 2 dæksler til løftepunkterne i skørterne der var knækket af.
    Ingen hugger havde nogle eller uoriginalt, så jeg ringede til VW og hørte om de ku fåes løst, men de sad fast i skørtet og ku kun fåes med skørtet dermed.
    Havde næsten opgivet det, da det lignede en stump til 1000kr+ men da jeg for sjovt hørte på prisen, kostede den kun 346kr smiley


  • #4   12. sep 2014 Caddyen har et buk i bunden af skærmene jeg ikke mener golf 1 har...

Kommentér på:
vw caddy bagskærme? hvor?

Annonce