{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

Monteringssæt på Alfa's bagbremser {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skiftede i går mine bremser bagpå i venstre side på min Alfa Romeo 156 1.6 TS, da den var slidt helt ned. Der var ikke monteringssæt i og heller ikke med de nye bremser. Men kan se at det kan købes. Er det et must, eller betyder det ikke det store? Desværre hænger den nu, bremsen. Der er tale om skivebremser

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Monteringssæt på Alfa's bagbremser
  • #1   27. okt 2014 Jeg ville personligt aldrig køre uden det der er jo en grund til at de er der fra fabrikken og koster jo ikke alverden.

• #2   27. okt 2014 Som jeg kan se det, er det nogle rustfri bakker, som skal få klodserne til at glide nemmere. Kunne det være årsagen til at bremsen hænger?

• #3   27. okt 2014 Det kan godt være medvirkende til at de hænger lidt. Det kan også være gliderne som åget kører på eller hvad det nu hedder.

Endnu en ting der kan gøre at den hænger er stemplet inde i kaliberen. Hvis det er tæret kan det sætte sig fast. Det tærer helt yderst mod klodsen, og efter man har skiftet klodser er stemplet jo presset længere ind. Kan være svært at se uden at manchetten på stemplet fjernes.

• #4   27. okt 2014 Havde ikke de store problemer med at køre stemplet ind i kaliperen synes jeg. Og gliderne kørte fint...

Kommentér på:
Monteringssæt på Alfa's bagbremser

Annonce