{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

bmw e30 320 til 325?? {{forumTopicSubject}}

Halløjsa.

Er der nogen herinde, som har kendskab til det med at skifte motor på en e30?

Jeg har nemlig sådan en e30 320i, hvor jeg gerne vil have lagt en 325i eller størrer endnu.
Er der nogle særlige ting man skal være opmærksom på, når man er i gang med at gøre det, eller inden man begynder på det.

Så et lille sidespring. Min ven påstår man kan drifte på tør vej i en e30 320i, kan det lade sig gøre? Ikke bare skride lidt ud, men ud og lægge ordentlig sidelæns.

På forhånd tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bmw e30 320 til 325??
  • #1   27. okt 2014 Jeg tror ikke på en 320i e30 har power til at ligge bred på tør.. Men rent juridisk, må du jo kun forøge med 20%, hvilket jeg gætter på er mere i dit tilfælde.. Men det praktiske i det er nemt, nu ved jeg ikke om E30 har startspærre? Men hvis ikke, så er det jo bare at smide en motor i fra nogenlunde samme årgang, så vil jeg tro det skulle være det. Skal det være lovligt, er du ude i ny afgift osv.

• #2   27. okt 2014 320'eren er så sløv at det er helt vildt, den kommer du sku ikke ud og ligge bred i på tør vej...

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #3   27. okt 2014 2,5 er også for sløv til at ligge røg oppe i fart på tør vej, de bimmere er bare sløve indtil man hælder en masse penge i dem, men der er gode muligheder for at bygge en sjov motor til fornuftige penge i forhold til andre biler

• #4   27. okt 2014 Lang historie kort, 325i motor og undervogn monteres, få skaffet typegodkendelse på en 320i og 325i, kør til syn og vis forskelle på de 2 og at det er ændret på vognen. Betal den smule afgift det kommer til at koste og bum, lovlig og godkendt ombygning.

Og NEJ en 320i kan ikke bruges til drift.

• #5   27. okt 2014 Hvis bilen skal bruges til drift så mindst 300hk, selv en 2,5 med lidt update lad os sige 190hk vil heller ikke kunne drifte, det kræver meget power at holde bilen kørende til drift, hvis det er en hverdagsbil du vil ligge bred i så bliver det hurtigt et dyrt projekt spærbagtøj er et must og her dur et 100% ikke, gearkassen skal være god, og kobling, alene drivlinje uden motor kan hurtigt rende i 10-15.000,- og skal du bygge en solid motor med 300hk så bliver det os dyrt og iklke noget der kan gøres lovligt, ellers find en e36m 3 motor og sid i de kan fås til omkring 20.000,- på en.god dag.

Kommentér på:
bmw e30 320 til 325??

Annonce