{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.680 visninger | Oprettet:

problem med blinklys og stoplys {{forumTopicSubject}}

Står her idag med min bil som er begynd at opfører sig mærkelig med blinklyset

Når jeg blinker,Venster/højre så skiftes begge baglygter plus
center bremselysliste at lyse på skift og min tågelygte inddikator i indstumentbordet blinker os når det er
Samt når jeg sætter den i baggear så lyster tågelys indikatoren os og begge blink pile i indstrument bordet
Og når jeg bremser så det kun tågelys indikatoren der lyster op men forsvinder lige så snart jeg slipper bremsen

Hvad kan det være ?
får det er umuligt at køre rundt med,

Og det er en renault megane coupe 2;0 ide

håber der er en der kan hjælpe som evt har prøvt det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med blinklys og stoplys
  • #1   28. okt 2014 Hej
    Der mangler stel i begge dine baglygter (mest sansynligt) eller også er der overgang i dit anhængerstik !
    Start med at lave nye stelledninger direkte til metalpladen ved fatningerne i baglygterne fra vognen
    Hilsen Polobjørn

• #2   28. okt 2014 Hej polobjørn.
    okay men problemet er hvordan gør man det ?
    og det kan ikke være i anhængerstikket for har ikke andhængertræk.

• #3   28. okt 2014 Hej
    Find eller lav et stelpunkt fra bilens karosse (bor et hul i karossen i et skillerum eller lignende og træk en ledning ud i baglygten - find et sted hvor der ikke ligger nogen skinner til strøm og bor et lille hul til ledningen (selvfølgelig på bagsiden af lampepladen) bor et lille hul i stelpladen og sæt en kabelsko på ledningen og skru den fast ! på lampeholderens stelskinne
    polobjørn

• #4   28. okt 2014 Det vil jeg så prøve at kigge på ..
    Tak for den gode respons og hjælp.

• #5   28. okt 2014 Hvis du har en ret stor loddekolbe 100 Watt eller en kraftig loddepistol og du ellers er god til at lodde kan du hvis du sliber eller filer lidt på lygtepladen fint lodde ledningen på

• #6   28. okt 2014 Ved du egentlig om det os kan være det
    med stellen der gør at den nogle gange ikke kan starte
    for nogle gange lige efter jeg har kørt en tur og slukket den
    så kan den ikke starte og så venter jeg 15-20 min så starter den fint ?

• #7   28. okt 2014 de to ting hænger nok ikke sammen - tørner motoren rundt uden at starte eller sker der ingenting når du drejer nøglen om til start ?

• #8   28. okt 2014 Motoren tager fint fat og køre rund men den tager bare ikke det sidste skridt.
    og jeg har selv en fornemmelse på det er startsspæren for nogle gange virker det at jeg låser på nøglen/startsspærren og så åbner bilen igen.
    Det som om den ikke finder forbindelsen hver gang.

• #9   28. okt 2014 kendt Renault problem - prøv med en anden nøgle/andet låsekort !

• #10   29. okt 2014 Okay evt min ekstra nøgle virker bedre.
    Men har du os selv oplevet det ?

• #11   29. okt 2014 enten defekt/dårlig nøgle/nøglekort eller alle kodes på ny
    polobjørn

• #12   1. nov 2014 Så problemet med blinklyset og bremselyset fikset.
    Tog alle pære ud og rensede og tjekkede stelforbindelserne og sleb lidt for at få bedre kontakt og fjernede ir og satte nye pære i og så var der en ledning i venstre baglygte der var blevet klemt så nu kører det der ud af igen.
    Og det med den ikke altid kan starte, der fik den lige elrens i tændningen og fik alt gammel smuds og lort ud og så tog jeg ekstra nøglen i brug plus nyt batteri og Wupti indtil videre har der ikke været noget problem. ??..

Så der os lidt info hvis andre skulle komme ud for det samme.

Kommentér på:
problem med blinklys og stoplys

Annonce