{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

ny kobling eller ny gearkasse {{forumTopicSubject}}

Ja nu larmer bilen helt vildt når man køre og også når man holder stille den holder op vis jeg ikke har den i gear og kobler den ud det lyder helt vildt og man er begyndt at kunne mærkebat det tager fat i trækakselen når man Ikke kobler ud så vil høre og det bare er koblingen eller om det måske er gearkassen har også hørt at den har et problem når man skal skifte kobling på den model jeg har kikker på det der hedder komplet kobling og min bil er en 306 st fra 99 af med en 2.0 hdi motor

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny kobling eller ny gearkasse
  • #1   1. dec 2014 Det lyder lidt som noget metal mod metal og bliver værre og værre på forhånd mange tak for hjælpen p.s mangler også en del resevedele til min bil da derver en af mine venner der har haft lånt den og er kørt ind i et sofa og fronten på den Ikke er så pæn mere og v forskærm

• #4   1. dec 2014 Takker kender du et billigt sted jeg kan få de dele billigt da pengene er små

• #6   2. dec 2014 Siger mange tak for alt din hjælp

• #7   2. dec 2014 Tror bare det er gearkassen jeg skal have fat i da bilen kobler fint ud der er ingen problem har lige været ud og prøve den igen og kan også få den til at være stille lige ind til jeg køre igen og første gear der vil den næsten ikke køre i der skal en del gas til man kan ikke trille men mange tak for alt din hjælp

• #9   2. dec 2014 Har en gearkasse liggende nær Holbæk fra en 406 HDI hvis den passer den fungere helt fint hvis det kunne være noget.

• #10   2. dec 2014 Sø-Propel ved ikke om den oasser i min men hvad er prisen på den der er da også et stykke vej for mig vis jeg skal hente den bor selv ved skive

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #11   2. dec 2014 gearne spinder jo også rundt i frigear, så er du sikker på det ikke er koblingen? syntes det lyder meget som det min 107'er gjorde. den fik ny kobling (og svinghjul da det havde fået varme) og kørte fint igen

• #12   2. dec 2014 Havde tænkt 1000kr.
    DeT en tidligere hugger gearkasse tror jeg. Men sad i min røde 406 inden den blev totalt skadet. Og den havde kørt 414.000km og kørte lækkert i alle gear udennmislyde osv.

Kommentér på:
ny kobling eller ny gearkasse

Annonce