{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Oliver T
Oliver T
Tilmeldt:
22. sep 2013
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 15

sædevarme {{forumTopicSubject}}

har for nyligt monteret en rc kabine i en 206 men der er stadig kabler fra sædet som ikke er koblet til grundet der ikke er trukket kabler til det. har monteret airbags og det men der er ingen kabler til sædevarmen mistænker jeg? er der nogle der har en måde man kan lave det på da jeg har kontakten til det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sædevarme
  • #1   4. dec 2014 Føre noget strøm hen til kontakten/sædet?

  • Oliver T
    Oliver T Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 15
    #2   4. dec 2014 hvor kunne man trække strøm fra? føler ikke lige for at trække det fra airbaggen smiley

  • #3   4. dec 2014 Lav det så det køre over sikrings boksen, og sæt ledningerne i de rigtige stikben, som hvis det var originalt monteret. På den måde bliver det gjort ordentligt, og hvis du sælger bilen, og det går i stykker, tager det ikke en krig at finde ud af hvor ledningerne er trykket fra, og evt. skriv det i din servicebog (hvis du har den) at det er blevet eftermonteret over sikringsboksen.

  • Oliver T
    Oliver T Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 15
    #4   4. dec 2014 kan man ikke køre det sammen med cigarettænderen? eller bliver det for meget for sikringen som hører dertil?

  • #5   4. dec 2014 Ja, det tror jeg du skal regne med smiley

  • Oliver T
    Oliver T Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 15
    #6   4. dec 2014 okay, ellers kunne man jo smide en større sikring i hvis den springer eller risikere jeg noget ved det smiley ?

  • #7   4. dec 2014 Ja, du risikere din bil går i brænd, da der trækkes for mange Amp over ledningerne, så absolut ikke noget man bør gøre smiley Lav det hellere ordentligt smiley

  • #8   4. dec 2014 Man må aldrig sætte en større sikring i end beregnet. Du risikere at brænde bilen af. Det skal laves ordentligt. Enten fra den originale placering i sikringsboksen eller trække en ny forsyning fra batteri (selvfølgelig med sikring). Alt andet vil være noget fusk og du risikerer at der går ild i bilen.

    Når du tydeligvis ikke aner noget om strøm vil jeg råde dig til at få fat i en der har forstand på det. Selvom det kun er 12V kan det sagtens gøre stor skade.


  • #9   4. dec 2014 Damn... Selv med mit begrænsede kendskab til strøm, ved jeg at man ikke bare må sætte en større sikring i! Jeg tror du helt skal lade være med at rode med el på din bil og få fat i en som ved hvad han laver. smiley

  • Oliver T
    Oliver T Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 15
    #10   4. dec 2014 jeg stiller bare et spørgsmål smiley havde ikke tænkt mig at gøre det overhovedet. lige nu er jeg igang med at kigge stikkene igennem og varmetrådene. Der er tale om en 206'er hvor fejlen tit ligger der ....

Kommentér på:
sædevarme

Annonce