VW Fox - Centrallås virker kun periodevis {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Står med en VW Fox 1,4 fra 2005 som er ved at give mig grå hår. Centrallåsen virker kun periodevis. Hvis jeg låser og låser op ca. 10 gange så kan den låse med c. Lås. Når jeg så kører en tur, eller bare har haft tænding på. Stiger ud af bilen og låser, så sker der ingenting. Så kan jeg starte forfra med at låse og låse op.
Vi har tjekket for brækkede ledninger i døren, stikkene i dørstolpen. Vi har også skiftet låsekassen og den komfortstyreboks under instrumentbordet. Der er intet sket siden vi startede. Vi har haft autocom tester på. Den melder fejl på CAN bus, komfort. Den skriver ingen kommunikation. Der er også en kode (01336) hvis det hjælper nogen.
Er der nogen som har oplevet det samme? Jeg ved der sidder en del mekanikere derude, krydser fingre for at der er nogen der ved noget.
Tusind tak på forhånd.
Mvh Alexander
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 119
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 119
Canbus fejlen fik vi slettet. Bilen har været ved en autoelektriker og han kom ikke rigtig videre end os. Vi forsøgte at få kodet en fjernbetjening til bilen, da vi havde en forhåbning om at man kunne bypasse alt det elektriske fra dørlås og ind til styringen. Den mister dog koden efter 3 min.
Vi har valgt at stoppe her. Fejlen blev aldrig fundet.
jun 2007
Følger: 56 Følgere: 53 Biler: 3 Svar: 4
jun 2007
Følger: 56 Følgere: 53 Biler: 3 Svar: 4
VW Fox - Centrallås virker kun periodevis