{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Mondeo MK4 Startproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

I sommers opgraderede jeg fra en Fiesta til en '09 Mondeo og har været rigtig glad for den - men en gang imellem har vi problemer med at starte den. Det er meget forskelligt om det er efter en kort/lang tur eller om den bare er gået ud i et lyskryds og man skal tænde den igen. Den starter op i omkring 300-500 rpm og hvis man giver den fuld gas kommer den ligesom igang, gør man ikke det så slukker den eller bliver på de 300-500 rpm. nogen som har et svar?
min lokale ford mekaniker siger at det er meget normal for benzin mk4'eren og at alt man skal gøre er at holde speederen i bund i 2-3 sek når man har slukket bilen for at "lufte ud", noget med nogle brændstofdampe?!

håber der er en som sidder med svaret, bilen er købt ved forhandler så der er stadig garanti på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondeo MK4 Startproblemer
  • #1   15. dec 2014 Hvad motor er det? Min brors 2.5T har ihvertfald ikke det problem.

  • #3   16. dec 2014 Det er Fords mekanikker der siger det med speeder, synes også det lyder mærkeligt... Kan det være tændrør/benzin pumpe/benzin filter??
    Motor er en 2.0

    Det er mystisk hvad det er synes jeg. For 8 ud af 10 gange starter den som den skal...


  • Frodo f
    Frodo f Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 206
    #4   16. dec 2014 Kontroller at alt er orginalt i tændingen. Og så kontroller brændstoftrykket. Eller prøv en anden forhandler. Sån skal den ikke gøre.

Kommentér på:
Mondeo MK4 Startproblemer

Annonce