{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
22.199 visninger | Oprettet:

Motorlampe lyser, men bil kører som den plejer {{forumTopicSubject}}

kom tøffende med en kammerat, kører dog forkert og skal vende bilen, Lige med det samme jeg sætter bilen i bak gear tænder motorlampen

Slukker bilen i 30sekunder, og starter, problemet løst, ... ca 5 minutter så tænder lampen igen, Man mærker det dog ikke på bilen, den tøffer glad afsted som hun plejer

Ankommer til silkeborg, ordner nogen ting, kører igen efter par timer, ingen motorlampe, helt ud til McD, Da vi kører derfra igen, ingen motorlampe men efter få km tænder lampen igen,

Om aftenen piller jeg så Thansen powerfilter af, "det til 149" og monterer det originale,

har nu her til morgen kørt på arbejde, ca 20km ingen motorlampe, Om den kommer på turen hjem ved jeg ikke

En mekaniker snakker om et nødprogram som sænker ydelsen af bilen, Igen med sølle 53heste tror jeg ikke min bil er udstyret med nød program

Men hun kører som hun plejer, og starter ingen hakken ingen sprutten, bare en rød lampe som tændte pludseligt,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorlampe lyser, men bil kører som den plejer
  • #2   7. jan 2015 Det eneste stik som sidder tæt på filteret i min lille bil er LMM og den har vi slet ikke pillet ved,

    det er iøvrigt mellem 14dage og 3uger siden vi satte powerfilter på og det eneste jeg har oplevet er at lampen kan tænde op af bakke i for højt gear efter monteringen af det anbefalede filter,

    min mekaniker snakkede noget om en omdrejningsmåler, ja ja, jeg træder ikke speederen i bund jeg er nok en af dem som kører lidt for afslappet og tager tingene som de kommer, ved ikke om det betyder noget at man ikke jokker pedalen i bund


  • #3   7. jan 2015 Går udfra det er din alto du snakker om og den er jo OBDII understøttet, så smid en tester på så har du det nøjagtige svar og fri for gætteri. Det behøver ikke være dit filter der driller, det kan sagtens være en helt anden ting.

  • #4   7. jan 2015 med OBDII er det en tester til 60kroner som skal på pc, fandt en på deal extreme, .. kan jeg få glæde af sådan en?

  • w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #5   7. jan 2015 Ja det er alle testere som er obd2 standard du kan bruge, hvad enten det er en håndholdt scanner der bare skal sættes i stikket eller et usb kabel eller bluetooth til PC eller telefon!

  • #6   7. jan 2015 Det kan li så vel være udstødningen. På min er moterlampen tændt fordi min lamdasonde er i stykker

  • #7   7. jan 2015 en lysende motorlampe kan jo skyldes 1000 ting så på med en tester..
    motorlampen i min i10 lyser lige pt pga en defekt abs føler smiley


  • #8   7. jan 2015 51kroner, ... har bestilt 2 af dem der hedder elm 327 mini, ..version 1.5 på ebay, min kammerat har en Picanto, han kan sikkert også bruge sådan en ,

    Men tak for svar, ..Jeg vil se om jeg selv kan finde ud af det, . altså hvad fejlen er for mekaniker er jeg ikke,


Kommentér på:
Motorlampe lyser, men bil kører som den plejer

Annonce