{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  e36 318is STARTSPÆRE
  • #1   8. jan 2015 Nej er der ikke kommer først i 94

  • #2   8. jan 2015 når okay, bare fordi der ikkk kommer strøm til benzinpumpen. når jeg smider direkte strøm til pumpe relæet tænder begge blinklys, og der er gennemgang ned til pumpen på den ledning ?

  • #3   8. jan 2015 Styrboksen skal jo os værre uden, startspærre, du må aldrig koble direkte strøm til i stedet skulle du have målet om der kom strøm til relæ, og om strømmen er kommer til pumpen, nogle gange kan en benzinpumpe kortslutte så den trækker stel over plus, benzin relæ sidder ved siden af sikringsboksen sammen med to andre .

  • #4   8. jan 2015 har tjekket om der kommer strøm der ned, og det gør der ikke. derfor troede jeg det var relæet men når jeg så sætter strøm til der hvor relæet sidder til pumpen tænder begge blink lys istedet, og har målt at det er den ledning der går til pumpen. ved ikk om jeg skal ud og ha den kodet, fordi har skiftet ledningsnet i den jo.

  • #5   8. jan 2015 Så er det muligt du har monteret noget forkert eller fået et forkert ledningsnet, hvis du har fået et ledningsnet fra ny model skal du klippe klemme 8 fra ellers vil den ikke starte benzin pumpen.

  • #6   8. jan 2015 okay hvor sidder klemme 8 henne smiley og vil det så slå startspærre fra

  • #7   8. jan 2015 Prøv og klip den den sidder i multistikket på motorledningsnettet, der står numre så du kan se hvilken en det er, mener den grøn, der er ingen startspærre på din bil, hvis det ledningsnet du har monteret kommer fra en model med starspærre, vil klemme 8 kortslutte styrboksen så motorstyringen går i fejlstand, og slukker for benzin og tænding. Det er et forsøg værd,

Kommentér på:
e36 318is STARTSPÆRE

Annonce