{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af baksensor
  • #1   9. jan 2015 Det er vild nemt at montere, det kan du selv gøre hvis du ved hvordan man bruger en skruemaskine, det er faktisk det sværeste ved opgaven...

• Mikkel W
    Mikkel W Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   9. jan 2015 Er godt klar over det er relativt nemt, men på nogle biler skal kofangeren afmonteres (da man ellers borer ind i noget under - det er jeg ikke klar over om er tilfældet på min bil).
    Endvidere kan jeg ikke umiddelbart se hvordan jeg får trukket kablerne fra kofangeren ind i bagagerummet.
    Sidst min ikke mindst er jeg i tvivl om hvordan præcis kablerne skal kobles på baglygten.
    Er sikker på at når jeg har gjort det en gang er det nemt - men også at jeg formegentlig vil skulle bøvle en del med det - noget en mekaniker sikkert kan ordne på 1 time

• #3   9. jan 2015 Ja kofangeren skal af, der er ofte en gummiprop bag kofangeren ind i bagagerummet... er der ikke det må du lave en og sætte en gennemføring i gennem, signal ledningen, skal bare på + på dit baklys... altså den der kommer strøm på når du sætter den i bakgear..

• Mikkel W
    Mikkel W Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   9. jan 2015 Præcis - det er det som skal til smiley
    Er du interesseret i at hjælpe mig med det så vi laver det sammen, så betaler jeg dig gerne for det

• #5   10. jan 2015 Nu bor jeg så lige i Lemvig, så der er sgu nok lige langt nok...

Kommentér på:
Montering af baksensor

Annonce