Eftermonteret Remote virker ikke. {{forumTopicSubject}}
Jeg prøvede igår at sætte en Remote box til den eksisterende centrallås i min kærestes bil. Ud over boksen skulle der også sættes en motor i føredøren. Hvis jeg kun slutter boksen til virker låsene fint (altså bortset fra føredøren, der jo ikke har nogen motor) men kobler jeg så motoren til også. Virker kun føredøren. De andre låse. Hopper op igen med det samme. Kan det være fordi at de originale motorer er med positivt triggere og den sidste er negativ. Bilen er en Suzuki wagon r, og boxen er en af de billige fra thansen.
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 2.388
Hvis bilen er født UDEN motor i førerdøren skal du montere motoren i f. dør og kun forbinde remoten til den og IKKE til selve bilens centrallås - så vil den originale styrekontakt næsten helt sikkert sørge for at de andre døre følger med førerdøren - prøv liget det fordi ellers kan man alternativt montere motor i f.dør og tilslutte den paralelt over motoren i venstre bagdør og så forbinde remoten til vognens originale centrallås styring !! prøv det og kom tilbage hvis det ikke kører
hilsen polobjørn
Eftermonteret Remote virker ikke.