{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Eftermonteret Remote virker ikke. {{forumTopicSubject}}

Jeg prøvede igår at sætte en Remote box til den eksisterende centrallås i min kærestes bil. Ud over boksen skulle der også sættes en motor i føredøren. Hvis jeg kun slutter boksen til virker låsene fint (altså bortset fra føredøren, der jo ikke har nogen motor) men kobler jeg så motoren til også. Virker kun føredøren. De andre låse. Hopper op igen med det samme. Kan det være fordi at de originale motorer er med positivt triggere og den sidste er negativ. Bilen er en Suzuki wagon r, og boxen er en af de billige fra thansen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eftermonteret Remote virker ikke.
  • #1   31. jan 2015 Hvis den ene er plus styret vil den jo låse op mens de stel styrede vil låse. Så de skal jo alle være ens. Ellers virker de jo ikke ens når de skal låse og låse op

• #2   31. jan 2015 Hej
    Hvis bilen er født UDEN motor i førerdøren skal du montere motoren i f. dør og kun forbinde remoten til den og IKKE til selve bilens centrallås - så vil den originale styrekontakt næsten helt sikkert sørge for at de andre døre følger med førerdøren - prøv liget det fordi ellers kan man alternativt montere motor i f.dør og tilslutte den paralelt over motoren i venstre bagdør og så forbinde remoten til vognens originale centrallås styring !! prøv det og kom tilbage hvis det ikke kører smiley
    hilsen polobjørn

Kommentér på:
Eftermonteret Remote virker ikke.

Annonce