{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.195 visninger | Oprettet:

Dennis R
Dennis R
Emner: 3 Svar: 5

(Startproblemer) Suzuki Alto {{forumTopicSubject}}

Håber nogle kan hjælpe da jeg ikke selv har forstand på biler: Har en Suzuki Alto 1,1 fra 06.
Fredag morgen efter det har været næsten -10 Grader kommer jeg ud til bilen, og så kan den ikke starte. starteren kører rundt, men det som om den ikke tager fat, altså den er ikke engang tæt på og starte. den står bare og kører rundt. prøvede igen i går aftes, og har os prøvet i dag. men sker stadig ingenting. Hvad kan problemet være ?

Håber nogen kan give et svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  (Startproblemer) Suzuki Alto
  • Dennis R
    Dennis R Tilmeldt:
    feb 2015

#2   7. feb 2015 nej for vi har haft startkabler på, og der sker heller ik noget. kan heller ikke løbes i gang smiley

• Dennis R
    Dennis R Tilmeldt:
    feb 2015

#6   7. feb 2015 Har li prøvet og kigge, men kan se at den ikke gnister smiley
    Ville du så mene det evt kunne være fugt i tændingen smiley

• #9   7. feb 2015 havde det samme problem med min bil, for et par dage siden.
    jeg tog tændrørene ud og tog et søgeblad og målte dem til at være omkring 0,90- 0,1 mm
    så justerede jeg dem til 0,7mm og satte bilen til ladning natten over,
    så starde den fint lige siden smiley

• Gabriel N
    Gabriel N Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 23
    #13   7. feb 2015 husk at efter se tændrør !!

• #16   8. feb 2015 Kom nu gutter, han siger han ikke ved noget om biler, og så siger i han skal kigge efter gnister i motorrummet??? Der er ingen gnister der siger han, fint nok, så springer der IKKE nogen gnist rundt på strømfordelerdækslet!!
    Tændrørets elektrode afstand gør ikke alene at den ikke starter, det kan være 0.5 eller 0.95, det er ikke det som holder en ellers sund motor fra at starte, slet ikke.
    Dennis forklarer sig ikke så godt, det besværer jo fejlsøgningen en del, en af jer flinke gutter skulle tage ud at besøge ham, for en mekanikerlærling der spørger om han kan se nogen gnister hjælper altså ikke ret meget for dennis vedkommende, han aner jo ikke hvad det er for nogen gnister han skal kigge efter, tror jeg.

• #17   8. feb 2015 Dennis R- gik forbi Aalborg eller snak lidt med allan tror han har lidt mere tag` på det^^
    smiley

• #19   8. feb 2015 Dennis:
    Du må en tur på nærmeste tank station og se om ikke der hænger nogen mekanikere ude der.

Kommentér på:
(Startproblemer) Suzuki Alto

Annonce