3.195 visninger
|
Oprettet:
(Startproblemer) Suzuki Alto {{forumTopicSubject}}
Håber nogle kan hjælpe da jeg ikke selv har forstand på biler: Har en Suzuki Alto 1,1 fra 06.
Fredag morgen efter det har været næsten -10 Grader kommer jeg ud til bilen, og så kan den ikke starte. starteren kører rundt, men det som om den ikke tager fat, altså den er ikke engang tæt på og starte. den står bare og kører rundt. prøvede igen i går aftes, og har os prøvet i dag. men sker stadig ingenting. Hvad kan problemet være ?
Håber nogen kan give et svar
feb 2015
Emner: 3 Svar: 5
feb 2015
Emner: 3 Svar: 5
Ville du så mene det evt kunne være fugt i tændingen
sep 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 16 Svar: 87
jeg tog tændrørene ud og tog et søgeblad og målte dem til at være omkring 0,90- 0,1 mm
så justerede jeg dem til 0,7mm og satte bilen til ladning natten over,
så starde den fint lige siden
okt 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 23
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
Tændrørets elektrode afstand gør ikke alene at den ikke starter, det kan være 0.5 eller 0.95, det er ikke det som holder en ellers sund motor fra at starte, slet ikke.
Dennis forklarer sig ikke så godt, det besværer jo fejlsøgningen en del, en af jer flinke gutter skulle tage ud at besøge ham, for en mekanikerlærling der spørger om han kan se nogen gnister hjælper altså ikke ret meget for dennis vedkommende, han aner jo ikke hvad det er for nogen gnister han skal kigge efter, tror jeg.
sep 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 16 Svar: 87
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
Du må en tur på nærmeste tank station og se om ikke der hænger nogen mekanikere ude der.
(Startproblemer) Suzuki Alto