{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

BMW E30 start/benzin problem {{forumTopicSubject}}

Er ved at være ha stirret mig blind på det.
Min BMW E30 325i fra 87, vil ligepluslig ikke starte eller bare slå en skid. Det hele startede med at jeg skiftede udstødning på den, og der sku sonden også lige flyttes over, tænkte mig ikke om den aften, så jeg svejsede den fast, da gevindet var dødt. Men der starte den fint og jeg ku køre den ud og ind af værkstede nogle gange over nogle dage uden problemer. Så da jeg sku ha den hjem ca 3 km, så på vejen begynder den at prutte godt og drukne, til sidst kunne jeg kun snegle mig afsted med 15-20 km/t det sidste stykke. Da jeg kom helt hjem gik den så ud og ville ikke starte igen, kun lige hurtigt hvis det var noget. Så skiftede jeg sonden, lavet det ordenligt så den er skruet fast nu. Så fik jeg den startede op igen og den stod normalt i tomgang i 10-20 sekunder så begyndte den at gå dårligt og til sidst gik den ud, så prøvede jeg at starte igen, men intet held, kun lige en lille prut, prøvede igen, så ville den ikke en gang slå en skid. Så pillede jeg et rør op, det gnister fint, men er helt tørt, så prøvede jeg lige med lidt startgas så ville det godt slå en skid. Har tjekket sikringer, pumpen køre når jeg sætter plus direkte fra batteriet, relæet klikker også fint, ledningerne til pumpen og også tjekket. Så nu er jeg lidt Tom for ide'r efterhånden.
Nogen gode forslag til hvad jeg kan prøve? Tak på forhånd.
PS. Pumpen sidder nede under bilen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E30 start/benzin problem
Kommentér på:
BMW E30 start/benzin problem

Annonce