{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

niels J
niels J
Tilmeldt:
15. nov 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

BMW E34 ????? {{forumTopicSubject}}

Hej. Fik ingen svar på mit første emne? Der må da være nogen der har rodet med fartpilot på en e34? Vil fartpiloten virke hvis du ikke har koblingskontakt på? vil den så bare holde gassen når du kobler ud? eller vil den slet ikke virke? Og kan jeg få fartpiloten til at virke hvis jeg ikke har abs på bilen?
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E34 ?????
  • #1   25. feb 2015 Du skal dælme ikke lave det uden koblingskontakt, det kan aldrig blive godt.. Lav det ordentligt, der skal ikke fuskes med sådan noget smiley

    Kan ikke umiddelbart se hvad ABS skulle have af betydning for fart pilot.


  • niels J
    niels J Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #2   25. feb 2015 Når jeg kigger på el diagrammer af fartpiloten, kan jeg se at den også har forbindelse med abs? men tænker den får det den skal bruge fra bremselyskontakten?? og nej havde heller ikke tænkt mig at lave det uden, det er lidt derfor jeg spørger omkring det smiley har sat piloten i min egen, men den virker ikke. og har ikke koblingskontakten, derfor ville jeg høre om det kunne være det der var problemet.? oppe i rummet ved styreboksene, hvor jeg har sat det blå stik på styreenheden til fartpiloten, ligger der også et hvidt stik, som ikke er sat til. det kommer sammen med det blå til styreenheden? smiley

  • #3   25. feb 2015 Kunne være du fik bedre respons med en BEDRE OVERSKRIFT smiley

  • niels J
    niels J Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #4   25. feb 2015 går ud fra folk der ved noget om en E34 tjekker emnet? Når det nu hedder Bmw E34??

  • #6   25. feb 2015 Men når nu dit problem specifikt omhandler "fartpilot", så kunne du jo ha' skrevet det ind i overskriften, så man vidste præcis HVILKEN DEL af en BMW E34 emnet handler om...

    Og hvis du ikke kan se meningen med det, så giver jeg op smiley


  • #7   25. feb 2015 Hov, du havde jo også oprettet emnet én gang før:
    http://www.bilgalleri.dk/forum/teknik/1072849-bmw_e34_fartpilot_

    Flot Niels, virkelig flot...


  • Mopdk
    Mopdk Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 23
    #8   27. feb 2015 Fartpiloten virker fint uden koblingskontakten er monteret.. Den slår fra ved bremsning men omdrejningerne stiger hvis du træder koblingen ned..

    Men jeg ville nu da lave det rigtigt!


Kommentér på:
BMW E34 ?????

Annonce