{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
279 visninger | Oprettet:

motor i Golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et spørgsmål omkring motor i Golf 3 jeg har en 1,8 90 Golf og jeg har regnet lidt på det og kan højeste lægge en 1,6 sr 102 hk motor i lovlig men ved ikke noget om de motor er det noget være at smide sådan i eller skal jeg beholde den 1.8 90 hk kan man mærke de 12 hk eller er den langsommere end den jeg har

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor i Golf 3
  • #2   27. mar 2015 du må da ligge en 108 hk motor i

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #5   27. mar 2015 uden papirer fra vw der siger god for det, kan den ikke godkendes

• #6   27. mar 2015 Og 1.6SR er kendt for flere dårlige ting..............

• #7   27. mar 2015 Uanset hvad, så kan det bare ikke betale sig at skifte til anden motor. Det er enten ulovligt eller også er differencen op til en Golf 3 GTI eller VR6 så lille, at dét vil være at foretrække.
    Hvis selve bilen er noget særligt, f.eks har affektionsværdi eller er i ekseptionelt god stand, kunne man renovere 1,8'eren og få den til at køre lækkert.

Tro mig, alle smuthuller for at gøre sådan en bil hurtigere har været oppe og vende og ingen har vist sig at være holdbare. smiley

• #8   27. mar 2015 Oki det viste jeg ikke min er nu i fin stand har renoveret den fra top til tå med alt nyt i undervognen og alt rust er lavet.. Min Golf har kørt ca 220.000 nu går rigtig godt i forhold til ander 1.8 jeg har prøvet og er ny starter igen da jeg ikke har haft bil i 8 år på grund af ikke har haft kørekort og har ikke råd til en forsikring over 10 kg om året så det bliver ikke en gti lige nu har dog over vejet at skaffe en med tiden og flytte det over som skal bruges og betale den afgift der bliver.. men de først år bliver det ikke sådan der skal penge til smiley men tak for svar troede bare at man godt måtte da nogen vento kom med en 101 hk i de sidst modeller min Er en 1.8 adz så vidt jeg har hørt og set skulle de være de beste af de 1.8 8 v der er men ved det ikke hehe

Kommentér på:
motor i Golf 3

Annonce