{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

camber indstilling på mondeo mk1 {{forumTopicSubject}}

Hej

Vil gerne have et mere badass look på min mondeo mk1 - og her tænkte jeg på indstillng af camberen således at hjulene bliver mere skråstillet.

Jeg ved godt at det påvirker dækslid og så videre, men hvordan vil i gribe det an? vil i overhovedet gå i gang med sådan et projekt? hvad skal det til af udstyr og hvordan få man præcis den samme indstilling på alle hjul - har nogen evt. prøvet det før..

sikke mange spørgsmål....

hilsen
Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  camber indstilling på mondeo mk1
  • #1   22. apr 2004 Hej Anders..
    Personligt ville jeg holde mig LANGT væk fra at stille hjulene forkert med vilje. For det 1 som du skriver, dæksliddet, bliver p.... dyrt i længden, og en ting som også tælleer at du mister lidt HK på den bekostning fordi den trækker på forhjulene, dog ikke meget - men alt tæller jo i sammenhængen.
    Hvis det er bad boy look, så ville jeg lave det i motorhjelmen, (ser skide godt ud), og sænken den 40 -60 mm på samme tid, det forstærker blikket yderligere. Kan også monterer Morette forlygter, som også giver den et mere "ondt" udseendene.
    Hvis du har en mail, kan jeg maile dig et par billeder, hvor det er lavet rigtig flot i hjelmen? Endda en bil i samme farve som din egen...

• #2   22. apr 2004 Hej... Den Mondeo kender jeg godt, den er herinde fra galleriet ikk ?? Den er "pisse" flot lavet....

Morette er også på min ønskeliste samt at den bliver sænket meget snart.
    Men ellers tak for svaret smiley

Kommentér på:
camber indstilling på mondeo mk1

Annonce