{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Lucas K
Lucas K
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 6

Polo lugter pludselig brændt {{forumTopicSubject}}

Hej

har en polo fra 95´ der tidligere idag begyndte at lugte brændt. da jeg kiggede i motorrummet bemærkede jeg at et rør var flækket og at der var sort sod på motoren som jeg har markeredet på billedet. billedet viser ikke fejlene da det er fundet på nettet smiley håber i kan hjælpe mig med hvad der er galt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo lugter pludselig brændt
  • #1   27. mar 2015 det burde bestemt ikke være der fra hvor du har sat cirklerne
    slangen du har sat ring omkring er blot en slange som suger varm luft fra udstødningen når der er koldt udenfor

og ventildækslet er nok højst sandsynlig gamle olierester...

men hvordan lugtede det ?

• Lucas K
    Lucas K Tilmeldt:
    mar 2015

#2   27. mar 2015 den lugtede pludseligt meget brændt som brændt elektronik. hvilken forskel gør det så at der er hul i rørret? smiley

• #4   27. mar 2015 den får bare en smule koldere luft men vi går jo varmere tider i møde så det ingen problem

har du trukket nogen kogere eller lign hvis det har en bestemt lugt kan det være kobling?
    kan også kommer hvis du laver mange accelerationer i lavt gear...

• Lucas K
    Lucas K Tilmeldt:
    mar 2015

#5   27. mar 2015 jeg har det med at trække den lidt i de lave gear men det plejer ikke at være noget problem. havde et problem om morgenen hvor at jeg havde koblingen helt nede men den blev ved med at "hvine" når jeg prøvede at sætte den i gear..

• Lucas K
    Lucas K Tilmeldt:
    mar 2015

#6   27. mar 2015 den har også fra jeg overtog bilen en høj lyd når jeg tænder bilen. det sker ca hver anden gang jeg tænder bilen og lyder som når man accelerere dog meget lysere.

• #7   27. mar 2015 Den er død!

• #8   27. mar 2015 den lyd der går den larmer når du tænder den kan være starteren der ikke slipper ordentlig... men vil nok næsten mene det lyder som koblingen der er ved at være færdig

• Lucas K
    Lucas K Tilmeldt:
    mar 2015

#10   28. mar 2015 okay super tak smiley

Kommentér på:
Polo lugter pludselig brændt

Annonce