{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Sprayfolie ? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg skal købe en bil, men kølerhjelmen er hjemmemalet og ligner lort, hvordan er det der sprayfolie og arbejde med? ser det ordenligt ud eller laver jeg bare endnu noget der ligner hjemmefusk?

Kan få lagt folie på kølerhjelmen for 500-600,- så det er også md i overvejelserne, 4 dåser spray koster jo det samme som hvis jeg får prof til at smide folie på smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sprayfolie ?
  • #1   3. apr 2015 Skal du selv arbejde med sprayfolie på dåse, så mal kun små emner da det ellers kan komme til at ligne noget klyt. Jeg ville til enhver tid få lagt folie på hjelmen.
    (Se evt. mit fælg projekt på Punto'en)

Hvis du får lagt sprayfolie, og der kommer en og laver en go rids eller hvis vaskehallen er lige barsk nok, så er det ekstra arbejde for dig.

• #3   3. apr 2015 spray folie ville jeg ikke vælge da finiset ikke er særligt pænt
    jeg havde valgt at få autolakeret forklappen
    det er helt sikkert det pæneste!

• #4   4. apr 2015 hvad koster ny klap ved huggeren? kan ikke umiddelbart finde nogen onlinepriser.

men ja bagklappen er også hjemmemalet og lille stykke tag, bagpå er det dog pænt dog lidt mat, men fint ensartet smiley Det er jo bare en gammel toran år 2006

• #6   5. apr 2015 Regnede med det var et sted man hjalp hinanden og ikke var arrogant..

Havde huggeren åben var det sku da åbenlyst..

Kommentér på:
Sprayfolie ?

Annonce