1.228 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Er dette en"
Er dette en trussel?
Hvis man med truende retorik siger til en person, som man mener har gjort noget forkert (men som ikke er juridisk forkert), at han skal lade være med gøre dette igen eller så kommer vedkommende galt ...
Hvis man med truende retorik siger til en person, som man mener har gjort noget forkert (men som ikke er juridisk forkert), at han skal lade være med gøre dette igen eller så kommer vedkommende galt ...
Skrevet af: Phuck @lot ~ - 30. sep 2012
Er dette en S3 intercooler?
Hej BG Købte min golf for over 1 år siden og fik dengang afvide at der sad en S3 intercooler men havde den på lift forleden og blev lidt i tvivl om det virkeligt var en S3 intercooler. Kan en S3 inte...
Hej BG Købte min golf for over 1 år siden og fik dengang afvide at der sad en S3 intercooler men havde den på lift forleden og blev lidt i tvivl om det virkeligt var en S3 intercooler. Kan en S3 inte...
Skrevet af: Daniel G - 2. aug 2018
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
- Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
- Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
- Reparation af vaskemaskine 900 kr.
- Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
- Skifte toilet 1.200 kr.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
maj 2003
Følger: 53 Følgere: 52 Biler: 7 Emner: 32 Svar: 173
Ja hvis det var mig hvad jeg skiftede den.
1. Jeg syntes den gir sig for meget selvom det er op og ned du gør det og ikke fra side til side som den bestemt ikke må.
2. Gummiet ser også noget mørt ud og jeg selv vil have det skal være iorden.
Ps håber du har det godt
Mvh Krølle
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 23 Biler: 10 Emner: 152 Svar: 753
Tror jeg skifter lortet, min bil klonker over huller og vejbump, og jeg hat skiftet stabilisatorbolt og støddæmperkonsol i venstre side. Det har ej hjulpet?
Håber også ag du har det godt... Det læææænge siden
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 43 Svar: 2.266
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 520
Det er hvis ikke den korrekte måde at bruge et vaterpas ??
sep 2003
Ang. Vatterpasset så var det alligevel en gammel skæv en af slagsen, som alligevel aldrig kunne måle noget lige. Og så var den lige go vægtstang
sep 2008
Følgere: 63 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 340
"fejler ikke noget" - som jeg ser det er der stort set ikke noget gummi tilbage.
Til TS - hvilken model snakker vi om - så kan man jo se den online - hvordan den BURDE se ud. Er ret sikker på det ikke er så'n der.
sep 2003
Er dette en defekt bærearmsbøsning ? Video