{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Størrer bremser?? Hvad med ABS?? {{forumTopicSubject}}

1.Har overvejet at skifte Bremser (Skiver/caliber osv) med en Hyundai Coupe...De passer fint på min Elantra.Er undersøgt..Da jeg syntes bremserne ikke er speciel gode..og skiverne bliver hurtig varme/slidt/skæve...Men havd sker der med ABS`en virker den ordentlig??

2.Eller er skal jeg nøjes med skifte skiver/klodser til nogle bedre???Og nogle der ved hvor man kan få det til min bil??
Biler er en Hyundai Elantra 2003

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrer bremser?? Hvad med ABS??
  • #1   20. maj 2006 ABS´en burde stadig virke, på trods af du skifter skiver og kalibre med nogle større. Det mest optimale vil altid være, at skifte bremserne til nogle større, dermed kan bremsemomentet forøges, hvilket i sidste ende får bilen til at standse hurtigere - Der er selvfølgelig flere faktorer som spiller ind, dæk m.m. Dog kan du ved at udskifte skiverne med nogle krydsborede og rillede skiver mindske fading, varme og gasser bliver bedre afledt, og med at par varmebestandige bremseklodser - Mintex, ATE m.fl., vil klodserne ikke få den kedelige tendens at de vil glassere på samme måde som det sker med standard-klodser. Håber du kan bruge det til noget : )

Kommentér på:
Størrer bremser?? Hvad med ABS??

Annonce