{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Mercedes a140 starter men går ud {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en mercedes a140,fra 1999, den starter men går ud lige med det samme igen. Kan nogen gange holde den igang ved at træde lidt på speederen men træder jeg for meget så dør den ud.
Den har meldt fejl på luftmassemåleren men efter jeg har slettet fejlen kommer den ikke op igen, men mistænker dog stadig luftmassemåleren..
Nogen der har haft samme problem, kan det skyldes noget andet?
Eller ved i hvor jeg kan få repereret luftmassemåleren/motorstyringen da det er bygget sammen.
Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes a140 starter men går ud
  • Bitten K
    Bitten K Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #1   13. feb 2016 Hej. Jeg har også en Mercedes A 140 fra 1999. Den gør det samme og jeg skal have min styreboks sendt til Holland for at den kan blive lavet. Det vil ca. koste 7000,- fortalte min mekaniker men det er den eneste mulighed, bortset fra at købe en ny. Den koster så omkring 10000,- + moms. Hvis man køber en brugt styre boks, er det ikke sikkert at den kan kodes så at den passer sammen med resten af bilen, med mindre man køre på Mercedes værksted og få det gjort. Så, ja hvad gør man ellers?? Jeg holder meget af min bil.

  • #2   14. feb 2016 Hej, du kan sende den til renovering hos remodan eller nictec, det koster 4-5000kr og så kan du selv pille den ud det er nemt nok

Kommentér på:
Mercedes a140 starter men går ud

Annonce