{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.935 visninger | Oprettet:

HASTER golf 2 1,6 benzin karburator problemer mekaniker søges {{forumTopicSubject}}

Har en Golf 1.6 fra 91. Med en Pierburg 2E karburator er det en herinde der kan hjælpe slf. mod betaling og jeg ved med sikkerhed det er karburator der driller søger kun på Sjælland
"plzzz lad være med at skrive kør til vw eller lignede kommentar eller lad være med at skrive hvis i ikke kan hjælpe"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HASTER golf 2 1,6 benzin karburator problemer mekaniker søges
  • #1   1. maj 2015 Er det en PN-motor ?

• #2   1. maj 2015 hvordan kan jeg tjek det?

• #3   1. maj 2015 bilen er importeret fra Tyskland og den har kat hvis det har noget at sige?¨

• #4   1. maj 2015 karburatoren ser sådan ud som på billedet

• #5   1. maj 2015 Motor-nummeret/ type står på klistermærket i service-hæfte og i bilens bagagerum. Hvis du skal ha lavet sådan en bil som din med karburator problemer til fornuftig pris, så ville jeg hente en brugt karburator hos en ophugger, og evt. den styreenhed der er til den, den ligger i vandkassen. Sådan en bil som din, er ikke solgt på det danske marked fra ny, men er sikkert importeret fra vores kære naboer mod syd. Og bare til info, koster løse dele til den karburator kassen.....og få personer kan lave det. Så hvis dine stik og vacuum-slanger er ok, så prøv med nogle brugte dele smiley

• #6   1. maj 2015 ok tak mine stik og vakuum-slanger er ok men jeg ved ikke helt hvad det er galt og hvilke dele jeg skal købe/udskifte derfor håbede at der er en venlig sjæl herinde som ville se på bilen og evt lave den mod betaling

• #7   1. maj 2015 Jeg har evt en pierburg 2e du kan købe?

• #8   1. maj 2015 hvor du fra smiley

• #9   1. maj 2015 Vordingborg, sydsjælland:)

• #11   1. maj 2015 Den mangler kun den lille regulator dims hvor der sidder to kølerslanger på:)

• #12   1. maj 2015 se pb Kjær

• #13   1. maj 2015 Kan du ikke lige skrive bilens symptomer, så er det meget lettere at hjælpe dig. 2E'eren ér ganske rigtigt relativ kompleks, men så er det altså heller ikke værre. Og finder man en anden, så er chancen for samme problem opstår om 2 måneder jo stadigvæk til stede.

• #14   2. maj 2015 bilen drukner når man giver den fuld gas samtidigt noget gange så gå den helt ud og vil ikke starte uden karburator spray / rens håber det er beskrevet på en måde så man kan forstå det smiley

• #15   2. maj 2015 Så den kan ikke starte og køre normalt, heller ikke periodisk? Og hvordan med tomgang, kan den holde det? Det lyder godt nok som om der enten er fejl på et af de to enheder der styrer henholdsvis chokerspjæld eller hovedspjældet, og de er vidst pænt dyre at udskifte.

• #16   3. maj 2015 Bilen starter perfekt 99% og kører godt kun hvis man ikke trykker helt på gassen ellers drukne den smiley tomgang er helt perfekt når bilen står helt stille kun få gange slukker den (altså meget sjældent) ved ikke om jeg har forklaret det godt nok? men Kasper t hvis du er fra Sjælland vil jeg med glæde køre forbi dig så du kan sepå det da det er meget nemmere og det er svært at forklare helt hvordan bilen opfører sig så hvis du frisk siger du bare til :)??

• #17   3. maj 2015 Jeg er desværre fra Fyn, så det er lidt dyrt med broen. Ellers skulle jeg gerne kigge på den. Prøv at tjekke vakuumdåsen til 2. spjæld. Det er den sorte du har siddende til venstre forrest på dit billede, med en slange til. Hvis du piller den slange af hvor den sidder fast på karburatoren og suger i den mens den stadig er forbundet til vakuumdåsen, må du ikke kunne blive ved med at suge luft igennem den. Kan du det, er den defekt.

Når du starter den og kører normalt bruger du den primære venturi. Den anden venturi er først i brug når du giver den fuld pedal, og hvis det spjæld ikke åbner får den jo ikke luft nok = den burde drukne. Vakuumdåsen er nok lidt billigere at skifte end de elektroniske komponenter, og den er let at tjekke, så man kan jo håbe på at det er den.

Kommentér på:
HASTER golf 2 1,6 benzin karburator problemer mekaniker søges

Annonce