5.935 visninger
|
Oprettet:
HASTER golf 2 1,6 benzin karburator problemer mekaniker søges {{forumTopicSubject}}
Har en Golf 1.6 fra 91. Med en Pierburg 2E karburator er det en herinde der kan hjælpe slf. mod betaling og jeg ved med sikkerhed det er karburator der driller søger kun på Sjælland
"plzzz lad være med at skrive kør til vw eller lignede kommentar eller lad være med at skrive hvis i ikke kan hjælpe"
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 1.116
apr 2009
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 60 Svar: 202
apr 2009
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 60 Svar: 202
apr 2009
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 60 Svar: 202
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 1.116
apr 2009
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 60 Svar: 202
jan 2008
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 9 Emner: 4 Svar: 47
apr 2009
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 60 Svar: 202
jan 2008
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 9 Emner: 4 Svar: 47
jan 2008
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 9 Emner: 4 Svar: 47
apr 2009
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 60 Svar: 202
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 449
apr 2009
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 60 Svar: 202
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 449
apr 2009
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 60 Svar: 202
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 449
Når du starter den og kører normalt bruger du den primære venturi. Den anden venturi er først i brug når du giver den fuld pedal, og hvis det spjæld ikke åbner får den jo ikke luft nok = den burde drukne. Vakuumdåsen er nok lidt billigere at skifte end de elektroniske komponenter, og den er let at tjekke, så man kan jo håbe på at det er den.
HASTER golf 2 1,6 benzin karburator problemer mekaniker søges