{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.068 visninger | Oprettet:

anhænger stik mazda 6 st 2009 benzin ?? {{forumTopicSubject}}

Har en mazda 6 st 2.0 benzin fra 2009 som jeg har købt i oktober 2014. alt har virket upåklageligt men da jeg her for leden skulle bruge en trailer for første gang var der intet lys på traileren..

Har prøvet alt tænkeligt og tjekket samtlige sikringer men stadig uden held. Har kunne måle 12v i stikket på de 2 ben som går til + på batteri og stel, men derudover er der intet at komme efter..

Er der nogen der selv har prøvet det eller kende sådan en mazda 6 forfra og bagfra ??

Alle bud og ideer modtages med kyshånd ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anhænger stik mazda 6 st 2009 benzin ??
  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 876
    #1   7. maj 2015 Sandsynligvis stikket der er iret og skal skiftes men prøv at få en tester på bilen og trailer for at se hvor fejlen ligger

  • #2   8. maj 2015 Det er ikke stikket, har haft en mekaniker fra karvil i Odense til hurtigt at kigge på det men han gav op smiley

  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 876
    #3   8. maj 2015 Kan være et modstand problem

  • #4   8. maj 2015 Kan det løses selv??

  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 876
    #5   8. maj 2015 Prøv at udmål det

  • #6   8. maj 2015 Nu siger du udmåle det smiley men hvad er det helt præcist jeg skal måle og hvad skal jeg holde målingerne op imod ? Er elektriker så har div målegrej men mangler facit liste smiley

  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 876
    #7   8. maj 2015 Der må ikke være nogen modstand i stikket og ledninger det kan gøre at bilen ikke registrere trailer

  • kristian d
    kristian d Tilmeldt:
    feb 2005

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   4. jun 2015 Hej Mazda nørder,
    jeg har samme problem, en 2009 model MZR-CD med orginalt stik. Pludselig vil traileren ikke blinke eller lyse. Hvad gør jeg !? Ringer til Mazda efter først at ha´ skilt bilens stik ad, da ingen andre har samme problem med lys på min trailer. (Den lånes ofte ud). Adapter fra TH er udelukket, da Mercedes adapter giver samme fejl! Sikringer under fører OK, i motorrummet OK, men hvad m. relæ´et, samme boks, en farvet lille sag - der efter genmontering og WD40 giver fuld signal på 13 pol stikket ! Moralen er: kontrollere altid for korrektion/ir på kritiske steder. God weekend. vh krede1969


  • #9   5. jun 2015 Blev selv så træt af problemet at jeg gav mig til at skille hele bagagerummet af i forsøget på at finde fejlen.. det endte med jeg fandt en ledning med spadestik i højre side inde bag panel til hjulkassen som var røget/trukket ud af modparten. Satte de 2 ender sammen og bum, så var der lys på traileren ???? sparede mig en tur til forhandleren..

Kommentér på:
anhænger stik mazda 6 st 2009 benzin ??

Annonce