{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.665 visninger | Oprettet:

fixe sod på stempel toppe {{forumTopicSubject}}

hey all

Er der nogen måde hvorpå man kan rense sod af stempel toppe, imens motoren er samlet?..
BellAdd har f.eks noget service rens som man sprøjter ind igennem hullet til tændrøret og så lader det stå i blød...
Er der andre der har erfaringer med at rense stemplerne? , nogle mekkere derude ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fixe sod på stempel toppe
  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 871
    #1   15. maj 2015 Der er mange mærker der laver disse produkter og har gode erfaringer med dem de virker fint men de tager selvfølgelig ikke det hele og de er nemme at bruge

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #2   15. maj 2015 danskvand kuren

• #3   15. maj 2015 hvilke har du prøvet?

• #4   15. maj 2015 Ja, Danskvand kuren er effektiv, men hvis det er en ældre motor skal man passe lidt på, da den godt kan blive utæt omkring ventiler og stempler, det er kulsyren i danskvandet der næsten bliver som jernkugler, og en inspektion bagefter vil det se ud som nyt, en 1500 - 2000 omdr/m og så stille og roligt hælde det ind i indsugningen, men hvorvidt om DP filter kan klare det, ved jeg ikke

• #5   15. maj 2015 Torpedo, jeg har så lært at flasken skal rystes og det skal "skydes" ind i indsugningen

• #6   15. maj 2015 Skydes ind på en driftvarm motor ved fuld gas. Når den slår en stor sort skid, så er den ren indvendigt.

• #7   16. maj 2015 Hvis man skyder det hele ind på en gang, så dør motoren, og at ryste flasken er nytteløs, da man så vil frigive kulsyren, kulsyren den skal bruge til at rense med, man kan lave et lille hul i låget, og så give den nogle små sprøjt, hvis den får det hele på en gang kan man ødelægge ventiler og stempler og andet, vand kan ikke komprimeres, og hvis den får for meget på en gang så stopper motoren meget hurtigt, så lidt af gangen.

• #8   16. maj 2015 jeg har godt hørt det med dansk vand, men det har jeg ikke lyst til at forsøge med..

• #9   17. maj 2015 Jeg har gjort det, det skete der ikke noget ved. Det var så godt nok med karburator. Sprøjter du det igennem en luftmængdemåler skal du lige overveje hvad der sidder inde i der kan tage skade.

• #10   18. maj 2015 ericthecarguy har faktisk prøvet det her trick på youtube og det virker faktisk.

• #11   16. sep 2015 Prøv lige at se denne video. Jeg har hørt mange der har problemer med at den motorolie de bruger, ikke er god til at holde motoren fri for sod.
    https://www.youtube.com/watch?v=bJPZH6bVECI&feature=youtu.be
    Mvh. Allan Levisen
    AB Svejseteknik. ApS

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#12   16. sep 2015 han lever jo af at sælge den olie ikke underligt han roser den til skyerne

• #13   16. sep 2015 # 11 ja det lyder jo godt, men man er naturligvis lidt skeptisk når du sælger produktet som #12 skriver smiley

• #14   28. sep 2015 Der er mange der er skeptisk når jeg skriver om de produkter vi sælger, Men denne video jeg har lagt op, reklamere ikke for mig, men for et andet firma som også sælger Petro Canada olie. Men nu har jeg solgt deres produkter i 12 år og den viden vil jeg gerne give vider til andre. Men selvfølgelig er det reklame.
    Men prøv at gå ind på min hjemmeside www.absvejs.dk der kan i se de anbefalinger andre har givet på Petro Canadas Olie.
    Rene L hvad er problemet med at os der sælger et produkt også skriver om dem, Jeg troede at det vigtigste var at man kunne få nogle ordentlige svar. Jeg læser mange af de svar der kommer på diverse bloks og mange af svarene går på at vi troede, vi har hørt, eller det rene gætteri, men spørgeren har ikke en chance for at finde ud af om svaret var rigtigt. Og de gange det går galt fordi at svaret ikke var korrekt så er det spørgerens pengepung det går ud over. Men en ting er sikkert, os der også sælger produkterne, er ikke interesseret i at i får et forkert svar, for det vil give negativ reklame.
    Mvh. Allan Levisen

profilbillede
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#15   29. sep 2015 problemet er vel ikke eksisterende men troværdigheden er så som så når man har et økonomisk incitament for at skrive om de produkter og sod på stempel toppe som emnet om handler er jo pga morfar kørsel og betyder egenligt ikke noget man kan også bare give motoren nogle tæsk så forsvinder det også sod partikler i olien er jo en helt anden snak

• #16   6. okt 2015 Rene det er måske en ide at prøve at læse de svar der kommer end fokuserer på om det måske er en der også sælger det. Du skriver at sod ikke er et problem og det skyldes kun Morfar kørsel. Det viser jo bare at du ikke ved ret meget om sod siden du kan komme med sådan en gang sludder. Du skulle måske sætte dig lidt ind i tingene for du udstiller dig selv som totalt uvidende. Sod er et kæmpe problem i bilmotorene og det koster mange bilejer dyrt.
    Mvh Allan Levisen
    https://www.youtube.com/watch?v=9p5GEunJ0gc

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#17   9. okt 2015 jeg skriver at sod på stempel toppe ikke betyder noget

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#18   9. okt 2015 skulle jeg blive klogere af at se den reklame film

• #19   10. dec 2015 Rene L
    Det giver jo nok et billed af hvem Petro Canada er. Men er man nysgerrig nok kan man jo selv gå ind og søge mere om firmaet. En af kunderne mente også at han ole var den bedste efter endt testkørsel hvor regnskabet blev gjort op. Havde han kørt 240.000 km og sparet 2 olieskift samt 4000 ltr. Disel. Du kan se hans anbefaling her. http://www.absvejs.dk/wp-content/uploads/2015/08/TransportfirmaetStokholm.pdf

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#20   10. dec 2015 kom nu med en uvildig test af den olie du lever af at sælge, en test der giver et billede af hvad den olie kan, set i forhold til andre kvalitets olier. De links du har lagt ind er jo links fra din egen forretning, som jo lever af at handle med den olie. Jeg siger ikke at den olie er dårlig, men siger at når en der lever af at sælge olie, roser sit eget produkt kan der være et troværdigheds problem.

• #21   22. dec 2015 Rene L
    Det bliver sku svært at finde en uvildig, Når du ikke mener at de anbefalinger jeg har på hjemmesiden, fra kunder der køre på produktet, er uvildige.

Mener du virkeligt at dem der tør stå frem med firmanavn, Er mindre troværdige end dem der gemmer sig bag ved et alias.

Mvh. Allan Levisen
    AB Svejseteknik ApS

Kommentér på:
fixe sod på stempel toppe

Annonce