{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremselys på Fiat
  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 871
    #1   17. maj 2015 Det værste der kan ske er at en pære springer eller batteri løber tør men grunden til den gør det er sandsynligvis en slidt bremsekontakt

• #2   17. maj 2015 Ja kan skade din bil rigtig meget... lige når du bliver ramt af en bil der kører ind i dig fordi han ikke kan se at du bremser. Få det dog lavet med det samme

• #3   17. maj 2015 ja selvfølgelig skal det laves hurtigst muligt, men sker der noget med lygterne altså hvis man ikke bliver påkørt

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 871
    #4   17. maj 2015 Ikke andet end pærerne kan springe men få da tjekket bremsekontakt det er nemt få en til at stå bag bilen og så tryk kontakt ind med hånden vis lyset slukker har du fundet dit problem og en bremsekontakt kan købes alle steder til billige penge

• #5   17. maj 2015 Tak for svaret Emil Ø det prøver jeg at kigge på

• #6   17. maj 2015 Min bremsekontakt var også gået - den sidder lidt uheldigt, så man kan komme til at sparke til den med foden og knække den i plastforskruningen - det er lykkedes mig at reparere den vha. noget lim, som bygges langsomt op og som hærder vha. lys.

Men jeg vil da alligevel gerne vide hvor man kan købe kontakten billigt - jeg har fundet den på E-bay til € 10 - 11,-, men så løber der jo porto mv. på.

• #7   17. maj 2015 Min bremsekontakt er ikke knækket kan ikke se om den virker i dag, kører bilen til mekaniker en af dagene

• #8   18. maj 2015 #7, du kan bare afmontere stikket, så skulle den gerne holde op med at lyse - og du må så evt. tænde tågebaglygterne istedet, når du bremser.

Det der brækker er en af de flige, der går ud og holder bremsekontakten fast i holderen, så den kommer til at sidde skævt og ikke aktiveres af bremsepedalen.

Du kan nemt selv udskifte bremsekontakten ved at tørne den lidt til den ene side, trække den ud og pille stikket af - ingen grund til at betale timepris til en mekaniker for det.

Ved montering skal du bare bemærke at en af fligene er bredere end de andre - og derfor passe i en tilsvarende bredere udsparing i holderen.

• #9   18. maj 2015 Tak rådene Ols B for desværre ikke tid til selv at kigge på bilen, har bestilt tid ved mekaniker

• #10   18. maj 2015 #9 Nej, du skal vel ud at tjene flere penge, for at kunne betale mekanikeren smiley

• #11   19. maj 2015 Har heldigvis allerede sparet op smiley

Kommentér på:
Bremselys på Fiat

Annonce