{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alfa Romeo 156 fejludlæsning
  • #2   18. maj 2015 Du kan selv købe en på ebay til et par hundrede kroner, men det skal være en speciel en til Alfa..
    Men airbag lampe er sikkert stikket under sædet, typisk fejl på 156.

• #3   18. maj 2015 Hey

Har jeg ikke rigtig tid til, da den skal til omsyn lige om lidt;;-) Har pillet lidt ved stikket, men det gav ikke noget resultat.

• #4   18. maj 2015 Så prøv at klippe stikkene af og lod dem sammen.

Derefter tag strømmen fra batteriet i ca. 10 minutter, måske det kan gøre det...

Gør gerne det samme ved føresædet...

Det er bare ikke alle biler der kan slukke lamperne selv, hvis de nu er begyndt at lyse..

Ellers er der jo ikke andet for at tage et smut forbi, fiat eller alfa, evt. vestergård eller lign, for at få fejlen læst ud eller slettet.

Jeg har selv tidligere rodet med at læse fejl ud på alfa.
    Det kunne jeg downloade en gratis program fra england, og bruge hvilken som helst elm tester, efter at jeg havde betalt ca. 90 kroner for en engangs licens bagefter, som kun virkede til den bils stelnummer jeg skulle have læst fejl ud på..
    Men kan ikke huske hvad siden hed... smiley men det hele tog kun 15 minutter, fra download til licensen var sendt til mig og jeg kunne læse fejl ud..(fordi jeg havde interfacet)

• #5   18. maj 2015 Lige præcis airbag lampen slukker ikke selv på en alfa 156, der skal være et specielt kabel til det formål, desværre.
    Hvis du har pengene til det, så kør forbi dit lokale alfa værksted og få dem til at udlæse fejl.
    Min gamle alfa sprang en sikring da jeg selv forsøgte at nulstille fejlen, den var nok helt gal med den bil... smiley

• #6   18. maj 2015 #4
    "Så prøv at klippe stikkene af og lod dem sammen.

Derefter tag strømmen fra batteriet i ca. 10 minutter, måske det kan gøre det...

Gør gerne det samme ved føresædet... "

TAG STRØMMEN FRA FØRST!!! Du skal altid tage strømmen fra når der skal laves noget airbag kredsløb.

• #7   18. maj 2015 Italy

Er det fordi du er en af dem der kortslutter ting og sager.... smiley

Kommentér på:
Alfa Romeo 156 fejludlæsning

Annonce