{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

4 stemplede LOCKHART bremsecalipre {{forumTopicSubject}}

Hej med jer..Er der nogem der ved om man kan montere 4 stemplede bremsecalipre (front) istedet for de 2 stemplede calipre der sidder originalt, uden at man skal ændre på hovedcylindren, jeg tænker på om man får samme mængde bremsevæske flyttet, når nu hovedcylindren er beregnet til en 2 stemplet caliper..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4 stemplede LOCKHART bremsecalipre
  • #1   15. jan 2003 Jep´s Du kan ta´dem der sidder på en austin princess
    de passer lige på din capri med standart skiver . skal du ha ventileret 2,8i skiver på skal du lave et mellemstykke til caliprene . og den kommer til at bremse lækkert . men problemet er jo bare at du finder ikke de austinner mere på skrotpladsen . men du kal købe dem nye i england . jeg skal prøve at finde et link til dig


  • #2   16. jan 2003 Jeg satte, uden anden ombygning, 4-stemplede Brembo kalibre fra en Peugeot 406 Coupe V6, på min Peugeot 306 1,8 SX. Og det virkede!!!

  • #3   16. jan 2003 Hej Acid.
    Tak for dine gode råd angående bremser...jeg vidste godt tricket med omkring Austin Princess, men som du jo skriver er det jo ikke lige en biol man ser hver dag...
    Men jeg har et sæt calipre der passer på mine ophæng og skiver...Men jeg var i tvivl om hovedcylindren kunne trække den ekstra mængde bremsevæske den jo ligepludselig skal til at flytte...Men jeg kan jo se at Daniel S har fået tingende til at fungere på sin Peugeot....


Kommentér på:
4 stemplede LOCKHART bremsecalipre

Annonce