{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

montering af gearskifte arm 02a vr6 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står lidt i et problem.. jeg har fået hevet gearskifte armen af nede i gearkassen. det var ikke noget problem at få selve armen op.. satte bilen i fri gear manuelt løsnede de 2 bolte i siderne.. da jeg skulle montere det nye kunne jeg se der var et oliestyr nede i bunden det ligner en bøsning hvor selve armen skal ned i det kunne jeg se på den kasse og jeg hev armen ud af.. men når jeg skal montere den nye arm kan jeg sagtens skubbe den ned i. Men kan ikke hive armen op og ned når den skal i gear håber i kan forstå hvad jeg mener smider nogen billeder op

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering af gearskifte arm 02a vr6
  • #2   23. maj 2015 Havde problemer med at indstille gearene så fik jeg afvide den var det skiftetårn du snakker om den var gal med. Så jeg købte en defekt gearkasse og tog skifte tårnet derfra og nu passer hverken det nye eller gamle ikke på den kasse der er monteret men begge 2 passer på den defekte gearkasse. og jeg kan intet se pga gear olien i bunden af kassen. smider nogen billeder op imorgen ?

Kommentér på:
montering af gearskifte arm 02a vr6

Annonce