{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.883 visninger | Oprettet:

peugeot 307cc foldetag {{forumTopicSubject}}

hjælp derude.

mit stål foldetag på min peugeot 307cc har en periodisk fejl når den lukker taget.
der afsluttes ikke med et bip der indikere hele processen er færdig, og i info displayet skriver den "roof mechanisme not locked"

er der nogen der har en ide til hvad det kan være og evt. kender et værksted med erfaring på det område?

mvh. Dennis J.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot 307cc foldetag
  • #1   13. jun 2015 Der er nok ikke andet for end at køre ud til et aut. Peugeot værksted og få dem til at læse fejl ud på den... smiley

• #2   13. jun 2015 Ja det er også min tanke. Men for mig er det ikke så vigtigt om det er et aut. Værksted. Det jeg søger er en mekaniker / værksted der har erfaring med den type tag som jeg kan prøve at ringe og snakke med.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med det.

• #3   13. jun 2015 Ofte er det en af kontakterne i taget der ikke registrerer tagets bevægelser rigtigt.
    Der skal en original tester til for at kunne konstatere hvilken kontakt der fejler.
    Man har ikke en chance uden testeren - Med mindre man vil bruge tosset mange timer på at måle det hele igennem.

• #4   23. jun 2015 Er der slet ikke nogen der kender nogen der har noget erfaring med taget på sådan en 307 cc.

Helst her på Sjælland men ellers må jeg jo køre efter det.

Mvh. Dennis j.

• #5   2. aug 2017 Jeg fandt forresten en løsning på problemet hvis det kunne interessere nogen.

De fandt nogle ledninger der lå og blev klemt. Da de blev rettet og ordnet så har det fungeret upåklageligt lige siden.

Mvh. Dennis.

Kommentér på:
peugeot 307cc foldetag

Annonce