{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Bora Vr5 tikker
  • Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 27 Følgere: 26 Svar: 144
    #1   21. jun 2015 hvor langt har den kørt?? smiley kan sagtens stadig være kæden da det ikke er kæden der tikker men ventilerne som ligger over hver cylinder smiley så lyden kan komme fra hele toppen af motoren smiley

• #2   21. jun 2015 Min kammerats bora vr5 havde også en tikkelyd fra motor, de skiftede kæde, strammere osv og lyden var der endnu. Det var et stempel der var slidt så det kunne vippe i cylinderen. Den fik 1 nyt stempel og nye ringe i alle cylindere.

• #3   21. jun 2015 Den har kørt 270000 km..

• #4   21. jun 2015 Henrik.. Er der ikke noget der 100% indikere hvad fejlen er?. Jo mere jeg undersøger, jo mere bliver jeg i tvivl.. Og øv for lorte motor, at rode i.. Kan sku igengang få ventil dæksel af, uden at skille hele bilen ad.. Hvad fanden er det for nogen klaphatte løsningen, wv har lavet har.. Det er jo lige får at bilen er skrot klar

• Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

#5   21. jun 2015 du skal ha hele motoren ud for at skifte kæde på dem smiley tager ca 20 timer smiley og jo du kan pille indsugnings manifolden af og lave en kompressions test så kan du se om den står lidt åben på alle cylindre det vil indikere at kæden har strukket sig smiley og ellers hvis du kører med det til det bliver lidt værre begynder den at lyse i den gule motorlampe og vil melde fejl på de 2 knast følere smiley

• #6   21. jun 2015 Det vil sige, at jeg bare skal køre med det ind til motorlampen lyser... Syntes ikke Jeg kan ikke få manifold af, uden at skulle skille fronten

• Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

#7   21. jun 2015 det skulle kunne lade sig gøre smiley og ja det er jo helt op til dig selv om du vil vente på det bliver værre smiley min lavede samme nummer for nogen måneder siden og jeg pillede bare motoren ud og skiftede stumperne så det hele var nyt og i orden smiley men jeg er nok også lidt gal mht min bil bare skal være i orden smiley

Kommentér på:
Min Bora Vr5 tikker

Annonce